پارس ناز پورتال

نقش جدید اسکارلت یوهانسون

مجموعه : اخبار سینما
نقش جدید اسکارلت یوهانسون

لوک بسون تهیه‌کننده و ‌فیلم‌ساز فرانسوی، فیلم تازه‌اش «لوسی»‌را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از خودش جلوی دوربین می‌برد. این فیلم حال و هوایی اکشن و دلهره‌آور دارد.

اسکارلت یوهانسن بازیگر انگلیسی زبان و محصولات مستقل سینما، نقش اصلی فیلم جدید لوک بسون را بازی خواهد کرد.

یوهانسن در قصه فیلم «لوسی» در نقش جوان بخت برگشته‌ای ظاهر خواهد شد که مجبور می‌شود تا با اعضای باندهای قاچاق مواد مخدر همکاری کرده و تبدیل به رابط آن‌ها شود.

بزودی این کاراکتر -که لوسی نام دارد-در مقابل روسای خود قد علم کرده و تصمیم به انتقام گرفتن از کسانی می‌گیرد که وضعیت بد فعلی را برایش رقم زده‌اند.

هنوز مشخص نیست لوک سبون «لوسی» را به زبان انگلیسی تولید خواهد کرد یا زبان فرانسوی. عوامل اصلی دیگر این فیلم هنوز انتخاب نشده‌اند.

بسون گفته است منتظر می‌ماند تا اسکارلت یوهانسن بازی در «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی» را تمام کند و پس از آن، کلید فیلم‌برداری «لوسی» را می‌زند.

دومین قسمت مجموعه فیلم اکشن کمیک استرپی و ابرقهرمانانه «کاپیتان آمریکا»، توسط شرکت فیلم‌سازی مارول هم اکنون در مرحله فیلمبرداری است.

یوهانسن در این فیلم، یک بار دیگر در نقش کاراکتر بلک ویدو (بیوه سیاه) که یک تروریست بیرحم است، بازی می‌کند. او نقش مقابل کریس ایوانز را در این فیلم دارد.

منابع نزدیک به لوک بسون و شرکت فیلم‌سازی او پوروپا کراپ می‌گویند «لوسی» شباهت‌هایی به دو فیلم معروف قدیمی این فیلم‌ساز «نیکتیا» و «لیون»‌(حرفه‌ای) دارد.

یوهانسن در رابطه با فیلم تازه‌اش می‌گوید: «همیشه سبک کاری لوک بسون را دوست داشتم و می‌خواستم در یکی از فیلم‌های او بازی کنم. او فیلم‌سازی کاراکتر محور است و شخصیت‌های قصه‌های فیلم‌های او ،آدم‌های پرقدرتی هستند که شخصیت‌هایی قوی و محکم دارند. هر بازیگری دوست دارد در چنین نقش‌هایی بازی کند.»

اسکارلت یوهانسن به عنوان بازیگر فیلم‌های مستقل و غیر متعارف شناخته شده است و در بین کارهای موفق وی می‌توان به «پرستیژ»، «گم شده در ترجمه»، «هیچکاک»،، «ویکی کریستینا بارسلونا» و‌ «دختری با گوشواره مروارید» اشاره کرد.

———–

منبع: فارس