پارس ناز پورتال

کشف مخفیگاه دختران فراری.!

مجموعه : مجله خبری روز
کشف مخفیگاه دختران فراری.!
 
زن 80 ساله‌ای كه در همسایگی‌ام سكونت دارد خانه‌اش را به مركز فساد تبدیل كرده و آنجا پاتوقی برای رفت و آمد قاچاقچیان، دختران فراری، اراذل و اوباش و متهمان سابقه‌دار شده است و زن قاچاقچی همراه 2 پسرش و برادر خود آن محل را اداره می‌كند.

جام جم: زن 80 ساله‌ای كه با همدستی 2 پسر و برادرش، محل سكونتش را به پاتوقی برای نگهداری دختران فراری و متهمان تحت تعقیب پلیس تبدیل كرده بود، همراه 2 همدستش دستگیر شد و چهارمین عضو باند تحت تعقیب قرار گرفت.به گزارش «جام‌جم»، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار از 4 عضو یك خانواده قاچاقچی شكایت كرد.

شاكی به بازپرس اصغری‌زاویه گفت: زن 80 ساله‌ای كه در همسایگی‌ام سكونت دارد خانه‌اش را به مركز فساد تبدیل كرده و آنجا پاتوقی برای رفت و آمد قاچاقچیان، دختران فراری، اراذل و اوباش و متهمان سابقه‌دار شده است و زن قاچاقچی همراه 2 پسرش و برادر خود آن محل را اداره می‌كند.

شاكی اضافه كرد: اعضای این خانواده آرامش و آسایش را از اهل محل سلب كرده‌اند. چند بار قصد شكایت از آنها را داشتیم ولی هر بار آنها شیشه خانه‌ها را شكسته و ما را به مرگ تهدید كردند.

با تشكیل پرونده قضایی، ماموران اداره پلیس اطلاعات ـ امنیت شهریار تحقیقات در این زمینه را آغاز كردند.

ماموران با حضور در محل و تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند آنها نیز از زن سالخورده و بستگانش شكایت دارند، اما از ترس سكوت كرده‌اند.

دستگیری مادر و 2 پسر قاچاقچی

با مشخص شدن این موضوع، ماموران با هماهنگی قضایی وارد خانه زن سالخورده شده و او را همراه 2 پسرش دستگیر كردند و در بازرسی از این خانه مواد مخدر (شیشه) و انواع پایپ را كشف و ضبط كردند.

متهمان برای تحقیقات به اداره اطلاعات ـ امنیت پلیس منتقل شدند.

متهمان در بازجویی پلیسی ادعا كردند همسایه‌ها در پی دشمنی كه با آنها داشته‌اند، به دروغ شكایت كرده و دچار دردسر شده‌اند.

به این ترتیب تحقیقات از آنها ادامه داشت تا این‌كه در مواجهه حضوری با اهالی محل (شاكیان) به جرمشان اعتراف كردند.

كلكسیونی از جرایم

زن متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: من و 2 پسرم مواد مخدر تریاك و كراك مصرف می‌كنیم. از چندی پیش ما 3 نفر با همدستی برادرم كه قاچاقچی است خانه‌مان را تبدیل به یك مركز فساد كردیم. دختران و زنان فراری از خانه را در دام فساد گرفتار كرده و از آنها سوءاستفاده می‌كردیم.

زن قاچاقچی با اشاره به رفت و آمد اراذل و اوباش و سارقان سابقه‌دار به خانه‌اش گفت: این متهمان اغلب تحت تعقیب پلیس بودند و جایی برای پنهان شدن نداشتند، بنابراین به من و برادرم پولی می‌دادند تا به طور مخفیانه در خانه‌مان زندگی كنند.

با اعتراف متهم، 2 پسرش نیز بازجویی شدند و به همدستی با مادرشان اعتراف كردند. بنابراین گزارش، در حالی تحقیقات از این 3 متهم ادامه دارد كه خانه آنها با دستور قضایی از سوی بازپرس پرونده پلمب شده است.

جستجو برای دستگیری چهارمین عضو فراری باند و فاش شدن دیگر ابعاد پرونده ادامه دارد.