پارس ناز پورتال

انتخاب شدن جاناتان رایس مه‌یرز برای بازی در نقش اصلی در جنگ ستاره‌ای

مجموعه : اخبار سینما
انتخاب شدن جاناتان رایس مه‌یرز برای بازی در نقش اصلی در جنگ ستاره‌ای

جاناتان رایس مه‌یرز برای بازی در نقش اصلی «جنگ ستاره‌ای: اپیزود هفتم» انتخاب شد. اما هنوز مشخص نیست این نقش چه مشخصاتی دارد و او در نقش چه کاراکتری بازی می کند.

تهیه کنندگان تازه‌ترین قسمت این مجموعه فیلم اکشن و علمی تخیلی ،هنوزخط اصلی قصه و کاراکترهای مختلف آن را فاش نکرده‌اند.

به همین دلیل است که نقشی که جاناتان رایس مه‌یرز قرار است در این فیلم بازی کند، برای رسانه‌های گروهی و دوستداران این مجموعه فیلم ناشناخته است.

حضور این بازیگر در هفتمین قسمت مجموعه فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای» به معنی همکاری دوباره او با فیلم‌ساز مورد علاقه‌اش جی‌جی‌آبرامز است.

آبرامز که کارگردانی «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود هفتم» را به عهده دارد، چند سال قبل در سومین قسمت مجموعه فیلم «مأموریت غیرممکن» هم با جاناتان رایس مه‌یرز همکاری کرد.

مایکل آرندت این روزها مشغول نگارش فیلم‌نامه قسمت تازه مجموعه فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای» است و گفته می‌شود فیلم‌نامه او، تا یکی دو ماه دیگر تکمیل و آماده تحویل به مسئولان کمپانی والت دیزنی خواهد شد.

آرندت در کارنامه سینمایی خود، فیلم‌نامه قسمت اول «بازی‌های هانگر» و سومین قسمت انیمیشن کامپیوتری «داستان اسباب‌بازی»(محصول کمپانی والت دیزنی) را دارد.

گفته می‌شود جی‌جی‌آبرامز پیشنهاد حضور و بازی جاناتان رایس مه‌یرز در «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود هفتم» را به مسئولان کمپانی والت دیزنی داده است.

ماه مارس گذشته، جرج لوکاس خالق اصلی مجموعه فیلم ‌«جنگ‌های ستاره‌ای» تصدیق کرد که سه بازیگر نسخه اصلی آن یعنی هریسون فورد، مارک هامیل و کری فیشر در قسمت تازه آن بازی خواهند کرد و دوباره به همکاری با این پروژه می‌پردازند.

کمپانی والت دیزنی رسماً اعلام کرده که کلید فیلم‌برداری «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود هفتم» را اوایل سال 2014 می‌زند. صحنه‌های این فیلم در شهر لندن و استودیوهای فیلم‌سازی پاین وود و شپرتون فیلم‌برداری خواهد شد.

قسمت تازه این مجموعه فیلم اکشن ماجراجویانه و علمی تخیلی، برای تابستان سال 2015 آماده نمایش عمومی می‌شود. اپیزود هشتم و نهم فیلم هم (که بر روی هم سومین سه‌گانه «جنگ‌های ستاره‌ای» را خلق می‌کنند) برای تابستان سال‌های 2017 و 2019 آماده نمایش عمومی خواهند شد.

جاناتان رایس مه‌یرز هم اکنون فیلم فانتزی در ماجراجویانه«ادوات فناپذیر: شهر استخوان‌ها» را آماده نمایش دارد این فیلم برای بیست‌وسوم آگست به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌رود.

———-

منبع: فارس