پارس ناز پورتال

شهر هایی که به رمانتیک ترین مکان ها معروف هستند

شهر هایی که به رمانتیک ترین مکان ها معروف هستند
 
بسیاری از مردم که برای سپری کردن تعطیلات یا گذراندن روزهای شاد ماه عسل به دنبال بهترین و زیباترین مکان ها می گردند شاید از مسافرت به جاهایی که به آنها اشاره کرده ایم، خوشحال شوند. در اینجا مکان هایی را نام برده ایم که شاید اصلا نام آنها را نشنیده باشید.

در دنیا مکانها و مناظر دیدنی فوق العاده زیادی وجود دارند و هر ساله افراد بیشماری از آنها دیدن می کنند. مردمی که برای سپری کردن تعطیلات یا گذراندن روزهای شاد ماه عسل به دنبال بهترین و زیباترین مکان ها می گردند شاید از مسافرت به جاهایی که در پایین به آنها اشاره کرده ایم، خوشحال شوند.
 
به طور مثال، می توانید هنگام غروب در سواحل زیبا قدم بزنید یا با بالن های ورزشی در آسمان صحرای گرم آفریقا پرواز کنید. ایران ناز: ما در اینجا مکان هایی را نام برده ایم که شاید اصلا نام آنها را نشنیده باشید. با ما همراه باشید.

1- کوئینزتاون – نیوزیلند
 

شهر هایی که به رمانتیک ترین مکان ها معروف هستند


اگر نامزد و فرد مورد علاقه شما هیجان را دوست دارد، چه چیزی بهتر از بردن او به مکان های دیدنی و بانجی جامپینگ پل کاوارا در کوئینزتاون؟ افراد ماجراجو که صعود به ارتفاعات جدید را دوست دارند نیز می توانند به افق گوندالا بروند و از مناظر خیره کننده نوک قله باب لذت ببرند. این قله ۸۰۰ متر ارتفاع دارد و پایین آمدن از آن آن قدر هیجان دارد که آدرنالین خون را بالا می برد. در استخر آب گرم آنسِن می توانید خستگی خود را بیرون کنید.

2- ورونا – ایتالیا
 

شهر هایی که به رمانتیک ترین مکان ها معروف هستند


بله، بدون شک قایق سواری در شهر زیبای ونیز بسیار مسحورکننده و لذت بخش است اما می توانید به جای بازدید از پل Sighs در ونیز که متعلق به قرن ۱۷ میلادی است، به ورونا بروید و از بالکن های زیبایی جولیت در این شهر مناظر زیبا را تماشا کنید و ببینید شخصیت های اشعار شکسپیر کجا نخستین بار به یکدیگر ابراز عشق کردند.

در رستوران های این شهر زیبا می توانید از غذاها و نوشیدنی های خوش طعم لذت ببرید. هتل های زیبایی نیز در این شهر وجود دارند که علاوه بر معماری زیبا و استخرهایی به سبک معماری رومی، چشم اندازهای نفس گیری نیز دارند. یک از قدیمی ترین آمفی تئاترهای دوره امپراتوری روم نیز با کمترین میزان خسارت در مرکز شهر ورونا قرار دارد. ورونا قبلا یکی از ایالت های ونیز بوده است.

3- پارک ملی سرنگتی – تانزانیا
 

شهر هایی که به رمانتیک ترین مکان ها معروف هستند


بدون شک، سفر به پارک ملی سرنگتی در تانزانیا هزینه زیادی دارد. اما اگر پول چندان برایتان مهم نیست، چه چیزی می تواند بهتر از رفتن به سرنگتی و سوار بالن شدن در آنجا باشد. سوار بر این بالن ها در آسمان پارک ملی می توانید زندگی شیرها و زرافه های این پارک را تماشا کنید.
 
با هزینه ای حدود ۵۰۰ دلار آمریکا می توانید به مدت یک ساعت در آسمان هفتم باشید و منظره نفس گیر غروب آفتاب را بر فراز این صحرای گرم و زندگی حیات وحش پارک را مشاهده کنید. بهترین زمان برای بازدید از این پارک، در ماه اکتبر است که جشنواره بالن ها برپاست. سرنگتی حدود ۳۰ هزار کیلومتر مربع مساحت و در آن انواع زیستگاه ها و گونه های پستانداران وجود دارد.

4- سنت لوسیا – دریای کارائیب
 

شهر هایی که به رمانتیک ترین مکان ها معروف هستند


در میان رمانتیک ترین مکان های گردشگری دنیا، سخت است از سنت لوسیا با غروب نارنجی و شن های سفید گچی اش یاد نکنیم. تماشای این جزیره از بالکن هتل های دنج یا از میان ساحل شنی پهناور، این حس را به شما می دهد که گویا به طور سفارشی ساخته شده است.

بعلاوه، قله های سرسبز پیتونز که در فاصله ۲۵۰۰ متری از سطح دریا قرار دارند نیز منظره زیبایی برای دوستداران طبیعت ساخته اند. به طور کلی باید گفت مناظر و چشم اندازهای طبیعی سنت لوسیا، رویایی و خیره کننده هستند و هیچ کس دوست ندارد چنین طبیعت زیبایی را نادیده بگیرد.

5- پراگ – جمهوری چک
 

شهر هایی که به رمانتیک ترین مکان ها معروف هستند

این شهر با خیابان های باریک، پل های باستانی و قلعه های تاریخی شاید در نگاه اول جزو شهرهای رمانیک دنیا دسته بندی نشود. اما واقعیت اینگونه نیست. در این شهر مناظر و دیدنی های فوق العاده زیبایی وجود دارد. از جمله می توان به پل کارلس، خانه رقص شگفت انگیز آرت-نووو اشاره کرد.
 
این دو مکان علاوه بر زیبایی، هزینه بالایی نیز برای بازدید نیاز ندارند. همچنین می توانید در تئاتر ملی پراگ به تماشای اپرا بروید و غذاهای خوشمزه میل کنید. حتی می توانید به تماشای آثار هنری فوق العاده زیبا در مرکز هنرهای معاصر بروید.

6- بالی – اندرونزی

 

شهر هایی که به رمانتیک ترین مکان ها معروف هستند


این جزیره اندونزیایی مناظر و دیدنی های بسیاری دارد. می توانید از آب گرم های درمانی در هتل های باکلاس این شهر لذت برید. یا برای بازدید از معابدی همچون تاناه لات یا اولوواتو به مرکز شهر بروید. می توانید دست در دست فرد مورد علاقه خود در سواحل زیبا قدم بزنید یا در کوه های مونت باتور به کوهنوردی بروید. اگر کوهنوردی را خیلی دوست ندارید می توانید به پارک تفریحی فیل های بالی بروید.

7- بیگ سور – کالیفرنیا
 

شهر هایی که به رمانتیک ترین مکان ها معروف هستند


با اقامت در هتل بسیار رومانتیک پست رنچ در بیگ سور کالیفرنیا می توانید هنگامی که از خواب بیدار می شوید از منظره افق کالیفرنیا با چشم انداز کوه های سانتا لوسیا در شرق و ساحل صخره ای اقیانوس در غرب لذت ببرید. اگر بخواهید خارج از اتاق هتل باشید، می توانید از استخر تمیز یا رانندگی غیرقابل فراموشی در جاده یک کالیفرنیا به مونترری که مناظر زیبای اقیانوس دارد و به ساحل شنی پفیفر می رسد، لذت ببرید.

8- بوینس آیرس – آرژانتین
 

شهر هایی که به رمانتیک ترین مکان ها معروف هستند

اگر قصد سفر به مکان های جدید دارید چرابه پاریس آمریکای جنوبی سفر نمی کنید؟ بوینس آیرس یکی از بهترین شهرها برای زوج های عاشقی است که می خواهند لحظات شاعرانه ای را در کنار یکدیگر داشته باشند. می توانید میان موزه ملی هنرهای زیبا قدم بزنید و از طعم عالی کافه سیتو (اسپرسو) و چاروس در کافه های مشابه کافه های پاریس لذت ببرید. همچنین می توانید به باغ گل رز پالرمو بروید یا شب ها به تماشای اجراهای خیابانی بایستید.

9- جکسون هول – وایومینگ آمریکا


 
شهر هایی که به رمانتیک ترین مکان ها معروف هستند

شهر جکسون هول در ایالت وایومینگ آمریکا، مناظر رومانتیک زیادی دارد. در اقامت در هتل های دنج و دورافتاده ای همچون آمانگانی می توانید از زیبایی چشم انداز کوه های برف گرفته تِتون یا دامنه اسنیک ریور لذت ببرید. چشمه های آب گرم، استخرهای اب گرم در نزدیکی جنگل ملی بریجر- تتون نیز از دیگر جاذبه های این شهر هستند.

10- جزیره کاوایی – هاوایی
 

شهر هایی که به رمانتیک ترین مکان ها معروف هستند


تصور کنید: غروب آفتاب نارنجی و بنفش، ماسه های نرم و سفید و چشم انداز تمام نشدنی دریا. اینجا کاوایی است. جزیره ای که دیدنی های شاعرانه متعددی در خود دارد. می توانید زیر نور خورشید در ساحل پویپو دراز بکشید یا در ساحل پالی پاهایتان را در آب فرو کنید و از زیبایی مناظر طبیعی منطقه لذت ببرید.