پارس ناز پورتال

روزهایی خاطره انگیز و رویایی در ونیز (عکس)

روزهایی خاطره انگیز و رویایی در ونیز (عکس)

شاید این روزها زندگی بدون سر و صدا در این شلوغی و هیاهوی اتومبیل ها و … تبدیل به آرزویی شیرین و دست نیافتنی شده است. با این حال تردد در جزیره فقط با قایق صورت میگیرد و هیچ خودرویی در آن نیست. شهر ونیز در شمال ایتالیا و در میان دریای آدریاتیک قرار دارد و تمامی خشکی های آن به وسیله کانال از هم جدا شده‌اند.
 


به گزارش پارس ناز سالانه توریست‌های زیادی به آن سفر می‌کنند تا زندگی بدون ماشین را تجربه کنند، البته ناگفته نماند که زندگی در آن منطقه بسیار سخت و دشوار است، به نظر عده ای این سختی روی آب بی آنکه لحظه ای بتوانی پایت بر روی زمین بگذاری لذت بخش است.
 


اما این شهر یک راز بزرگی را در خود دارد که نمی شود آن را وصف بلکه تنها باید آن را درک کرد و فهمید، آن منطقه با بازار های آبیش و مرمان متفاوتش شاید تنها آروزیشان رمینی خشک برای استراحت باشد.
 

 

 در آن جزیره خودرویی وجود ندارد و همه روی آب با قایقی موتوری سفر می‌کنند حتی در مواقع ضروری هم خودروهای اورژانس و آتش نشانی با قایق موتوری به ماموریت میروند. شاید خیلی از اهالی این شهر زیبا آن را بخاطر فرو رفتن در آب ترک نمایند اما خیلی از افراد در سراسر دنیا به دنبال ذره‌ای سکوت و دور از زندگی ماشینی هستند.