پارس ناز پورتال

دلیل اصلی خود کشی لیلا پهلوی رو شد

مجموعه : مجله خبری روز
ندا ثابتی از دریافت مجوز انتشار نمایش‌نامه‌هایش خبر داد.
 

 این نمایش‌نامه‌نویس گفت: کتاب «لحظه‌ی درنگ» به تازگی مجوز چاپ گرفته و قرار است به زودی از سوی نشر افراز به چاپ برسد.
 
او در توضیحی گفت: این کتاب شامل دو نمایش‌نامه به نام‌های «آوای آواره» و «فراتر از صداقت» است. موضوع نمایش‌نامه‌ی «آوای آواره» در رابطه با لیلا پهلوی، آخرین فرزند محمدرضا و فرح پهلوی، و همچنین روایتی از خودکشی اوست. همچنین نمایش‌نامه‌ی «فراتر از صداقت» موضوعی رئال و اجتماعی دارد که در آن تربیت رفتاری بین زن و شوهر موضوع قرار گرفته است.
 
ثابتی در همین‌باره افزود: نمایش‌نامه‌ی «آوای آواره» پیش از این توسط سیدجواد روشن به صحنه رفته است. همچنین نمایش‌نامه‌ی «فراتر از صداقت» در شهرستان‌ها و جشنواره‌های مختلف اجرا رفته است.
 
او همچنین اثر دیگری در حوزه‌ی پژوهش تئاتر در دست تدوین دارد که در آن با 100 نمایش‌نامه‌نویس معاصر کشور گفت‌وگو کرده است. از جمله این افراد می‌توان به محمد چرم‌شیر، قطب‌الدین صادقی، نادر برهانی‌مرند، رحمت امینی و ایوب آقاخانی اشاره کرد.
 

دلیل اصلی خود کشی لیلا پهلوی رو شد

 
ندا ثابتی متولد سال 1357 و فارغ‌التحصیل فلسفه است. او از سال 77 فعالیت‌های خود را در حوزه‌ی تئاتر از جمله بازیگری، کارگردانی و نمایش‌نامه‌نویسی آغاز کرده است. پیش از این 14 نمایش‌نامه‌ی خود را در کتابی با نام «وقتشه» منتشر کرده است. همچنین سال گذشته کتاب دیگری که شامل سه نمایش‌نامه است، با نام «زمانی دیگر» از او به چاپ رسید.