پارس ناز پورتال

این روزها پریناز ایزدیار در کجا به سر می برد

مجموعه : اخبار سینما
 پریناز ایزدیار که با بازی در سریال های پرمخاطب «پنج کیلومتر تا بهشت» و «زمانه» حسابی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.
 
این روزها مشغول بازی در سریال «روبیک» است، او درباره این سریال به «تماشا» می گوید: «در حال حاضر سخت درگیر کارهای مقدماتی سریال «روبیک» به کارگردانی مهیار عبدالملکی هستم. من در این مجموعه نقش یک دختر جنوب شهری را بازی می کنم.
 
 
آقای اکبر عبدی نقش پدرم را ایفا می کنند و کامبیز دیرباز نقش برادرم. از نقش پیچیدگی های زیادی برایم داشت و فراز و نشیب هایش جذبم کرد.
 
من همیشه اولویتم برای انتخاب نقش این است که ببینم آیا کاراکتری که می خواهم بازی کنم جای کار دارد یا نه. در غیر اینصورت اصلا حاضر نیستم وقت خودم را تلف کنم.»
 
 
 
ایزدیار درباره شباهت این دختر جنوب شهری که «ترگل» نام دارد. با «ارغوان» سریال «زمانه» می گوید: «راستش اولش کمی نگران بودم که مبادا شبیه آن نقش شود که خدا را شکر وقتی قسمت اول را خواندم اصلا تشابهی ندیدم.»
 
جالب است بدانید «روبیک» برای مجموعه شبک نمایش خانگی تولید می شود و این بازیگر در پاسخ به این سوال که با توجه به از دست رفتن اعتماد مخاطبان نسبت به شبکه نمایش خانگی بازی در سریالی برای مدیوم ریسک نبود،  می گوید: «من کارهای آقای مدیری را همیشه تهیه کردم و دیدم و بسیار به کارهای ایشان علاقمندم.
 
«قلب یخی» را هم تا آنجا که توانستم و وقت اجازه می داد دنبال کردم. به نظرم اتفاقا کار جذابی است چون مخاطب، خودش برای زمان خودش تصمیم می گیرد تا سریال را صبح ببیند یا عصر و شب. در هر رایطی می تواند آن را دنبال کند و حتی اگر دوست نداشت آن را تهیه نکند. البته من بازیگرم و زیاد به مسائل سرمایه گذاری و اینکه شکست خورده یا نه کاری ندارم و سعی می کنم کارم را به بهترین شکل انجام بدهم.»
 
ایزدیار که در میان همسالانش جزو بازیگران آینده دار محسوب می شود، دلیل نبودنش در سینما را کمبود کارهای خوب می داند و می گوید: «به نظرم کارگردانان اعتماد و ریسک کمتری نسبت به من و هم دوره ای های من دارند و نمی خواهند این جسارت را داشته باشند کسی که در تلویزیون درخشیده را برای کارشان جذب کنند. نمی خواهند نگاتیوشان را صرف کسی کنند که به فروشش زیاد مطمئن نیستند. در این شرایط بازیگران جوانتر مجال درخشیدن پیدا نمی کنند.»
 
او درباره اینکه چرا در سینما و میان دهه شصتی اغلب کارها محدود به انتخاب هایی چون نگار جواهریان و ترانه علیدوستی و … می شود می گوید: «البته این دو نامی که گفتید از بازیگران مورد علاقه من هستندو تقصیر اینها نیست که در سینما بیشتر می درخشند ولی خب گاهی من هم از نبود اعتماد رنج می برم اما می گویم شک نکنید به زودی به ما اعتماد خواهند کرد و من تمام تلاشم را می کنم که این اتفاق بیفتد.
 
همین الان هم این را می گویم که ۲ پیشنهاد خوب سینمایی دارم و اگر شرایط به خوبی پیش برود، بعد از ۳۰ روز که کارم در این سریال تمام شد با یک نقش خوب به سینما می آیم؛ منتظر باشید.»
 
 
منبع:روزنامه تماشا