پارس ناز پورتال

ازدواج یک طرفدار با یك سوپراستار (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
ازدواج یک طرفدار با یك سوپراستار (عکس)
نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان این روزها بیش از هر زوج هنری نام شان بر سر زبان ها است چرا كه در نوع خودشان نماد یك زوج خوشبخت به شمار می روند. این دو كه نوع آشنایی و ازدواج شان بیشتر به درد سوژه یك فیلم سینمایی می خورد با وجود آنكه از دو حرفه متفاوت هستن اما عشق و علاقه و اعتمادی كه به یكدیگر دارند باعث شده است كه در كنار هم احساس خوشبختی كنند. با ما همراه باشید تا به رموز زندگی این زوج خوشبخت پی ببرید.


طرفداری كه به همسر بدل شد

نیوشا ضیغمی: در مورد نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج مان بارها در نشریات مختلفی توضیح داده ایم اما نمی دانم چرا هر بار كه مصاحبه ای داریم دوباره از ما می خواهند كه توضیحاتی را در این باره ارائه دهیم. در هر حال حكایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شكل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد كه از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یكی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

آرش پولادخان: حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینكه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج كنم و یك جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود كه نیوشا با تصویری كه از او در كارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم كه صرفاً‌به او به عنوان یك هوادار نزدیك شوم به همین خاطر كلی دودوتا چهارتا كردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیك شوم كه خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نكته مهم در مورد او این بود كه به مراتب از آنچه كه فكر می كردم صادق و مهربان تر بود.

پول، شرط خوشبختی نیست

نیوشا ضیغمی: هر كس برای ازدواج شرط و شروط خودش را دارد و براساس دیدگاهی كه دارد نسبت به افرادی كه با آنها در ارتباط است معاشرت می كند و در نهایت آن فردی كه از فیلترهای ذهنیش عبور می كند را انتخاب می كند. آرش تقریباً بیشتر ملاك هایی كه من برای همسر آینده ام داشتم را دارا بود و برخلاف شایعاتی كه در مورد ما وجود داشت،‌ تنها چیزی كه در انتخاب او برای من بی اهمیت بود مسائل مالی بود چرا كه مطمئن بودم پول بعد از گذشت مدتی جذابیت هایش را از دست می دهد و شما فردی را می خواهید كه در كنار او احساس آرامش و امنیت كنید. به همین خاطر ما حتی برای مراسم ازدواج مان درگیر هزینه های آنچنانی نشدیم.

آرش پولادخان: جای تاسف دارد كه بعضی از افراد بی آنكه شناختی درستی نسبت به اتفاقات داشته باشند آن را مورد قضاوت قرار دهند. نیوشا اصلاً‌ فرد مادی نیست. وقتی از او خواستم میزان مهریه اش را تعیین كند او تنها یك سكه را انتخاب كرد در حالی كه به لحاظ ذهنی من آمادگی داشتم كه او رقم بالاتری را بگوید اما او در كمال تعجب تنها به رسم ادای سنت به یك سكه اكتفا كرد. چون بر این باور بود كه خوشبختی هیچ زنی را میزان مهریه اش تعیین نمی كند، چون اگر این طور بود ما تا این حد شاهد افزایش میزان جدایی نبودیم.

ما هر دو هنرمندیم

نیوشا ضیغمی: من بر این باورم كه هنرمند بودن باید در خون تان باشد و چیزی نیست كه شما یك شبه به آن دست پیدا كنید، از طرفی هنر دامنه گسترده ای دارد كه بخشی از آن به حرفه ما باز می گردد. آرش شاید در ظاهر حرفه اش شباهتی به حرفه من نداشته باشد اما من او را یك هنرمند می دانم چون مانند اكثر اصفهانی ها هنر در خون اوست و به نوعی روح و اصالت هنر را درك می كند، از طرفی او به تجارت نقره می پردازد و به نوعی با هنرهای اصیل و سنتی ما در ارتباط است. البته او به فیلم و سینما نیز علاقه بسیاری دارد و شب ها تا دیروقت به تماشای فیلم می پردازد، به طوری كه گاهی صدای غرغر من هم در می آید، هر چند كه او این روزها به واسطه سرمایه گذاری كه روی فیلم های سینمایی انجام می دهد اشراف بیشتری به فضای كاری ما پیدا كرده است.

آرش پولادخان: نیوشا همیشه به من لطف دارد، در هر حال همواره به فضای كار در سینما علاقمند بودم البته نه برای خودم چون می دانستم توانایی زیادی برای انجام كار در این فضا ندارم اما ترجیح می دهم صرفاً به عنوان یك سرمایه گذار در این فضا حضور داشته باشم و هیچ وقت مانع پیشرفت و فعالیت همسرم نمی شوم چون او از استعداد بسیاری در این عرصه برخوردار است و تلاشم بر این است كه بیشتر به عنوان یك حامی در كنارش حضور داشته باشم. البته نیوشا زن فهیم و با دانشی است و به اصالت های یك زن ایرانی پایبند است، او درباره كوچكترین مسائل هم با من مشورت می كند و از این جهت زندگی با او برای من توام با حس خوشبختی و آرامش است.

زندگی خصوصی ما هم مثل همه آدم ها است

نیوشا ضیغمی: نمی دانم چرا بعضی از آدم ها فكر می كنند كه زندگی افراد مشهور با سایر افراد جامعه متفاوت است و آنها شیوه متفاوتی را در پیش دارند. در هر حال من در زندگی شخصی ام زمانی كه درگیر كار خاصی نباشم گاهی درست عین یك زن خانه دار رفتار می كنم و درگیر كارهای خانه نظیر طبخ غذا، شستن لباس و اتوكشی و گردگیری خانه هستم البته اگر پای تعریف از خود نگذارید باید بگویم دستپختم هم به نسبت خوب است.
آرش پولادخان: خانه داری نیوشا مثل بازیگری اش عالی است. شاید باور نكنید اما او كدبانوی قابلی است و نمره بیشت را از من می گیرد. از طرفی او سعی می كند محیط خانه را طوری فراهم كند كه هر دوی ما در آن احساس آرامش داشته باشیم و همین خصوصیت او موج مثبتی را به زندگی مان تزریق می كند كه باعث می شود هر دوی ما با انرژی مضاعفی به كارمان بپردازیم.

زندگی مشترك با یك سوپراستار

نیوشا ضیغمی: این باور بین برخی از افراد وجود دارد كه زندگی مشترك هنرمندان در تمام دنیا دوام چندانی ندارد در حالی كه من با این طرز تفكر كاملاً مخالف هستم. این روزها صبر و حوصله و گذشت در زندگی مشترك در سطح كل جامعه كم شده است و زوج ها سر كوچكترین مسائل دعواهایشان بالا می گیرد. این موضوع هم در نهایت به جدایی ختم می شود و خب این مسئله نیز به زندگی مشترك هنرمندان هم سرایت كرده است اما ما سعی كردیم به این نگاه پایان بدهیم و سعی می كنیم با صداقت در كنار هم قرار بگیریم و همدیگر را همان طور كه هستیم فارغ از جایگاه و حرفه مان دوست داشته باشیم. نیوشا وقتی به خانه می آید حرفه اش را پشت در می گذارد و من هم سعی كردم این كار را انجام دهم. به همین خاطر در زندگی ما خبری از منیت ها نیست مثلاً من هیچ وقت از دهان نشنیدم كه بگوید من این كار را انجام می دهم چون فردی معروف هستم. او خودش است و این برای من بسیار ارزشمند است.

آرش پولادخان: اگر غیر از این باشد عجیب است چون آن وقت شما تبدیل به یك فرد خودشیفته می شوید كه شانس یك زندگی خوب را از خودتان می گیرید. ما برای شناخت در ابتدای زندگی مان به یكدیگر فرصت دادیم و حالا خوشحالیم كه پاداش این صبرمان را به بهترین شكل ممكن دریافت كردیم و به شناخت خوبی از یكدیگر دست پیدا كردیم.

برای مادر شدن زود است

نیوشا ضیغمی: پدر و مادر شدن تصمیم بسیار بزرگی است و شما برای رسیدن به این تصمیم باید از هر جهت آمادگی داشته باشید. تا به امروز من هنوز این آمادگی را در خودم حس نكردم به همین جهت این موضوع را به زمان دیگری موكول كردیم هرچند كه مدتی قبل شایعه شده بود كه من در انتظار بچه دار شدن هستم و به زودی صاحب فرزند دختری می شوم. شنیدن این شایعات بی اساس در نوع خودش واقعاً ناراحت كننده است.