پارس ناز پورتال

رونمایی هزینه گزاف فرش قرمز

مجموعه : اخبار سینما
رونمایی هزینه گزاف فرش قرمز
یکی از استایلیست های مطرح هالیوود به نام کریستینا ایرلیچ که تاکنون به شماری از سلبریتی های مطرح نظیر امی آدامز، پنلوپه کروز، اشلی گرین ، کایرا سدویک و جولیان هاف لباس پوشانده و آنها را برای مراسم فرش قرمز حاضر کرده است اظهار دارد که آماده کردن یک سلبریتی برای فرش قرمز هزینه گزافی دارد و بیشتر لباس ها و جواهرات قرضی هستند و این گونه سلبریتی ها با لباس و جواهراتی چند میلیون دلاری می توانند قدم به فرش قرمز بگذارند.

به گزارش پارس ناز بسته به این که طراح لباس چه کسی باشد ، تنها لباس آنها می تواند هزاران دلار قیمت داشته باشد. استایلیست ها با چندین مرکز طراحی کار می کنند تا لوازمی را قرض بگیرند که گاهی حتی در بازار نیز قابل دسترس نیست. بیشتر طراحان از این موقعیت استفاده می کنند چرا که با مطرح شدن برند شان می تواند فروش خوبی را نیز به دنبال داشته باشد.
 


فرستادن ستاره ها روی فرش قرمز چقدر خرج برمی دارد

 در مورد جواهرات نیز برند های لوکس نظیر هری وینستون و تیفانی قطعه جواهرات گران بهایی را به استایلست ها قرض می دهند که چندین میلیون دلار ارزش دارند. این جواهرات گرانقیمت حتی یک نگهبان امنیتی دارند تا همراه سلبریتی باشد و اطمینان حاصل شود که بلایی سر آن جواهر نمی آید.

 البته خانم اینریچ می گوید اگر می خواهید برای مراسم مهمی پول لباس دهید بهتر است نوعی را انتخاب کنید که به گزارش پرشین وی بتوان دوباره آن را پوشید. بهتر است سبک کلاسیک را برگزینید که همیشه مد است. برای جواهرات نیز اگر در توان دارید نوعی را انتخاب کنید که بتوان با اکثر لباس ها استفاده کرد و از استفاده از بدلیجات نیز نترسید ، استفاده از آنها هیچ خجالتی ندارد.

برای مثال لباس و جواهرات و آرایش چارلیز ترون در مراسم گلدن گلاب 2012 بالغ بر 8،079،905 خرج برداشته ولی جالب است بدانید حتی یک دلار نیز از جیب خانم ترون خارج نشده است!



روبان سر جواهری : به ارزش 2.5 میلیون- قرضی

گوشواره های طلا سفید و الماس: به ارزش 76،525 دلار- قرضی

 لباس مارک کریستین دیور: به ارزش 30،000 دلار- قرضی (برند دیور به ترون قرض داده است)

 سنجاق سینه متعلق به سال 1951 : به ارزش 1.5 میلیون دلار- قرضی

انگشتر الماس و پلاتین برند کارتیر: به ارزش 3،950،000 دلار-قرضی

 کیف دستی تک دیور : به ارزش 20،000 دلار- قرضی

 کفشی از مجموعه بهاره 2012 برند گیونچی: به ارزش 1150 دلار- این هدیه ای از گیونچی به ترون است و در آخر نیاز به برگرداندن آن نبوده و مال خود چالیز ترون شده است.

 حتی مواد آرایشی استفاده شده و آرایش مو نیز اسپانسرهای خاص خود را داشته است و ترون خودش هزینه نکرده است.