پارس ناز پورتال

مردی که با 200000 نفر در یک خانه زندگی میکند

مردی که با 200000 نفر در یک خانه زندگی میکند
 نگه داشتن حیوانات عجیب و غریب برای بعضی‌ها یک سرگرمی است اما یک دانشجو علاقه عجیبی به جمع کردن انواع و اقسام سوسک در اتاقش دارد و برای آنها همه امکانات را در نظر گرفته است.

 
از سوسک‌ها معمولاً در هیچ خانه‌ای استقبال نمی‌شود و خیلی‌‌ها حاضر نیستند حتی از چند صد متری این حشرات رد شوند. کایلی کاندیلیان اما علاقه عیجیبی به سوسک‌ها دارد و جمع‌آوری آنها برایش یک سرگرمی محسوب می‌شود.



در حالی که حتی شنیدن کلمه سوسک باعث می‌شود خیلی‌ها جیغ‌زنان پا به فرار بگذارند این دانشجوی ۲۰ ساله تاکنون ۲۰۰ هزار سوسک از انواع و اقسام مختلف آن را جمع‌آوری کرده و در اتاقش از آنها نگهداری می‌کند. رسیدگی به این جمعیت سوسک‌ها از سرگرمی‌های روزانه این پسر جوان است و هر روز آنها غذای ویژه خود را دریافت می‌کنند تا تغذیه مناسب داشته باشند.


کایلی کاندیلیان برای اولین بار در یک جشنواره چند سوسک ماداگاسکار دید و تصمیم گرفت مسئله را مادرش در میان بگذارد. وقتی او این قضیه را به مادرش گفت یک جنجال در خانه به پا شد اما او بالاخره توانست حرفش را به کرسی بنشاند. اکنون در اتاق این دانشجو ۲۰۰ هزار سوسک از ۱۳۰ نوع مختلف زندگی می‌کنند. در ابتدای کار سوسک‌ها از اتاق او فرار می‌کردند و هر روز صبح چند تایی از آنها سر از آشپرخانه و دستشویی خانه در می‌آورند اما او حالا با روش‌های خاص خود آنها را در محل خود نگه می‌دارد. این جوان ۲۰ ساله حتی شروع به درآمدزایی از سرگرمی خود کرده تا زندگی‌اش هم بچرخد. او هر چند وقت یکبار در جشنواره‌های مختلف شرکت می‌کند و سوسک‌های ویژه و خاص خود را در آنها به فروش می‌رساند.