پارس ناز پورتال

خبرهایی از مشکوک ترین اقدام شبکه بی بی سی

مجموعه : مجله خبری روز
خبرهایی از مشکوک ترین اقدام شبکه بی بی سی
یک دختر فاحشه لهستانی به نام "آنیا لیوسکا" که قصد دارد رکوردار گینس از طریق رابطه جنسی با 100 هزار نفر شود ، در اقدامی مشکوک عازم کشورهای اسلامی شده و پس از مصر وارد عراق شده است.
گفته می شود که "نوری المالکی" نخست وزیر عراق اجازه ورود به لیوسکا را داده است اما شرط کرده که شرکت هماهنگ کننده این سفر ، وی را همراهی کند.


تاکنون کشورهای سعودی ، تونس ، اردن و یمن از ورود لیوسکا به کشورهایشان ممانعت کرده اند.
این زن لهستانی تاکنون با انتقادات زیادی روبرو شده است . حتی برخی از هموطنان وی ، او را "فاحشه" و "بیمار روانی" خوانده اند .وی در صفحه شخصی خود در فیسبوک با وقاحت تمام اطلاعاتی از خود ارائه کرده و گفته 21 سال سن دارد و سفر خود را از ورشو آغاز کرده و تاکنون با 284 مرد رابطه برقرار کرده و برای اتمام مأموریت شیطانی خود به 33 هزار ساعت زمان نیاز دارد.

جام فرهنگی در خبری دیگر نیز به علاقه بی بی سی به نشان دادن زنهای فاحشه و فیلمهای مستهجن می پردازد ، شبکه  BBC  گاهی در اقداماتی تامل برانگیز مطالبی را منتشر می کند که با فرهنگ ایرانی هیچ سنخیتی ندارد. روزی به بهانه های عجیب به پوشش اخبار همجنسگرایان می پردازد و روزی در پوشش نگهداری حیوانات خانگی، به زبان رسانه،  سگ را به خانواده های ایرانی پیشنهاد می دهد.
اما این بار این رسانه انگلیسی به پوشش وقایعی در خصوص فیلمهای پورنو و دغدغه بازیگران آن پرداخته است. سوژه ای که معلوم نیست مخاطبانش را در کجا جستجو می کند.



BBC به نقل از زنهای فاحشه و بازیگران فیلمهای پورنو می نویسد: صنعت فیلمسازی بزرگسالان این روزها به سختی می‌تواند با تولیدات رایگانی که اینترنت در دسترس همگان قرار می‌دهد رقابت کند و ستارگان فیلم‌های پورنو نیز باید راه‌های جدیدی برای رقابت و جلب مشتری پیدا کنند.


شبکه انگلیسی بی بی سی در اقدامی مشابه در مطلب دیگری خبر از یک  رأی گیری درباره "استفاده از کاندوم برای هنرپیشگان فیلم‌های پورنوگرافی." در شهر لس‌ آنجلس می دهد. این شبکه انگلیسی انجام رای‌ گیری درباره استفاده از کاندوم در فیلم های پورنو با این که به تایید رسمی رسیده، ولی هنوز با چالش‌های قانونی روبه‌رو است. چون برخی ادعا می‌کنند که چنین تصمیمی از حوزه اختیار رای‌دهندگان خارج است و مقام‌های ایالتی باید در این زمینه تصمیم‌گیری کنند.ولی این رسانه انگلیسی در آخرین مورد ، در خبری که روز شنبه منتشر کرده است می نویسد: «[…] زوج مشهور در دنیای پورنو خواستار اجباری شدن مصرف کاندوم در میان شاغلان صنعت پورنوگرافی شدند. این دو نفر به تازگی حامل ویروس اچ.آی.وی تشخیص داده شده‌اند.

منتشر کردن اینگونه خبرهای هدف دار در شبکه BBC بی سابقه نیست.