پارس ناز پورتال

کارهای شرم آور تروریست ها بر دختران سوری (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
کارهای شرم آور تروریست ها بر دختران سوری (عکس)
در جنگ سوریه بسیاری از خانواده ها آواره کشورهای همسایه شدند ، بالاهایی که تروریستها بر سر مردم سوریه آورده اند کم نیست ، دختران سوریه نیز قربانی این اتفاقات هستند ، در این مطلب یک خبرنگار آلمانی طی یک گزارشش با دختران نوجوان سوریه ای روبرو می شود که برای کمک به وضعیت معیشتی خانواده تنگدست خود، در مقابل دریافت پول به ازدواج با ثروتمندان سعودی تن می دهند.

 


خبرنگار آلمانی گزارش داد: ما اینجا در خانه “ام ماجد” هستیم كه به عنوان دلال ازدواج و فروشنده دختران سوریه فعالیت می كند. در اینجا سه دختر سوری را می بینیم كه منتظرند تا با همسران سعودی شان آشنا شوند. ام ماجد به آنها می آموزد كه چگونه باید رفتار كنند.

کارهای شرم آور تروریست ها بر دختران سوری (عکس)
 
این خبرنگار خطاب به دختران سوری می گوید: یك مرد 70 ساله سعودی می خواهد با یك دختر كوچك حداكثر 13 ساله ازدواج كند، كدام یك از شما می خواهید با او آشنا شوید؟
یكی از دختران می گوید: دختری به نام لیلا میگوید من !

“لیلا” 14 ساله است، دختر كوچك خجالتی كه با مادر و 5 خواهرش از سوریه به اردن فرار كرده است و مادرش امروز او را وادار می كند ازدواج كند.

لیلا می گوید: من از او نمی ترسم اما نگرانم ، چون این نخستین بار است كه من به خاطر مادر و خواهرانم زندگی ام را قربانی می كنم.شیوخ سعودی به این دختران آواره سوریه به عنوان كالا می نگرند و با 2000 یورو با دختر كوچك ازدواج می كنند و پس از چندی آنها را طلاق می دهند.
 
کارهای شرم آور تروریست ها بر دختران سوری (عکس)

دلال ازدواج در اینجا پناهگاه دختران را می یابد، بسیاری از خانواده ها همه چیز را از دست داده اند اما دخترانشان همچنان نزد آنها هستند.

غزل یكی از این دختران است كه برخلاف تمایل خود مجبور به ازدواج شده است یا بهتر می توان گفت به یك سعودی كه شراب می نوشید، فروخته شده است او این دختر را به مدت دو ماه كتك زده و به او تجاوز كرده سپس غزل 16 ساله را به فساد كشانده است.غزل به خبرنگار آلمانی گفت: من از خودم متنفرم من خسته ام و در زندگی ام هیچ مردی را نمی خواهم. دوست ندارم بلایی كه سر من آمده است سر هیچ دختری بیاید.

این خبرنگار آلمانی تأکید کرد: اما به نظر می رسد راه حلی برای این مصیبت در آینده نزدیك وجود ندارد تقاضا برای آنها زیاد است این وضعیت خانواده های سوری است.