پارس ناز پورتال

دختری دارای قدرت عجیب و ماورای طبیعی (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
دختری دارای قدرت عجیب و ماورای طبیعی (عکس)
یکی از فیلم‌ های 2013 هالیوودی که قرار است به زودی اکران شود، فیلمی است به نام Carrie، این فیلم را کیمبرلی پییرس کارگردانی کرده است و اقتباسی است از یکی از رمان‌های استفان کینگ که در سال ۱۹۷۴ نوشته شده بود.
 
 

کمپانی های فیلم سازی غربی همیشه سعی می‌کنند از شیوه‌ ها و ترغفندهای جدیدی برای جلب توجه استفاده کنند، این روشها گاهی عجیب و غریبند ، استودیو های فیلمسازی هم گاهی به اینگونه تبلیغات روی می‌ آورند.
داستان این فیلم هالیوودی در مورد دختری به نام “کری وایت” با قدرت ماورای طبیعی است که مطرود هم‌ کلاسی‌ هایش است و توسط مادر مذهبی‌ا ش محافظت می‌شود، پی می‌برد که قادر است با نیروی ذهنش اشیا را به میل خود جابجا کند و به اصطلاحا قدرت تله‌کینتیک دارد.

جولیان مور هنرپیشه مشهور هالیوود نیز در این فیلم نقش مادر «کری» را بازی می‌کند و بازیگر «کری وایت» هم کلوئه گریس مورتز است که پیش از این او را در فیلم‌های هوگو و ۵۰۰ روز سامر دیده بودیم.خب، فیلم‌هایی از این دست را دسته کمی از مردم می‌پسندند و مسلما این فیلم از آن دسته فیلم‌هایی نیست که منتقدان برایش قلم‌فرسایی کنند، اما چیزی که این روزها باعث شهرت فیلم شده است، تبلیغ عجیب و غریب فیلم است.
 
دختری دارای قدرت عجیب و ماورای طبیعی (عکس)

عوامل فنی در یک اقدام عحیب به کافی شاپی در نیویورک رفتند، آنها با ساختن یک دیوار مصنوعی و استفاده از قرقره و فنر و تعدادی صندلی که با کنترل از راه دور حرکت می‌کردند، صحنه‌ای مشابه فیلم را برای مردم ظاهرا بی‌خبر از همه جا،‌ بازسازی کردند و باعث تعجب و هراس آنها شدند!

سناریویی که در کافی شاپ خلق شد این بود که حین حرکت یکی از مشتری‌ ها تصادفا قهوه یک دختر روی وسایلش می‌ریزد و این کار باعث عصبانیت شدید او می‌شود و بهانه‌ای می‌شود تا او قدرت‌های ماورای طبیعی‌ اش را به رخ بکشد.البته به نظر می‌ رسد که مشتری‌ های این کافی‌ شاپ هم هنرپیشه باشند یا دست‌ کم تعدادی از آنها. وگرنه عملا معلوم نبود که دختر مورد اصابت گلوله قرار نگیرد یا مشتری‌ های به خاطر چنین برخوردی شکایت نکنند.