پارس ناز پورتال

مادر شدن مجدد بازیگر نام آشنای دنیای هالیوود (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
مادر شدن مجدد بازیگر نام آشنای دنیای هالیوود (عکس)
"هالی بری" بازیگر نام آشنای دنیای هالیوود در سن 47 سالگی در بیمارستانی در لس آنجلس برای بار دوم مادر شد و پسری را به دنیا آورد که اولین بچه هالی بری از شوهر 47 ساله اش الیویر مارتینز است. او یک دختر 5 ساله به نام ناهلا از رابطه قبلی اش با مدلی به نام گابریل ابری دارد.


بری و مارتینز مراسم عروسی خود را روز 13 جولای در زادگاه مارتینز یعنی شهر Chateau des Conde فرانسه گرفتند.از زمانیکه این زوج سر صحنه فیلم Dark Tides در سال 2010  با هم آشنا شده اند تا الان با هم بودند و تایید کرده بودند که در انتظار یک بچه هستند.

این سومین ازدواج هالی بری بود، او قبلا با بازیکن بیسبال دیوید جاستیس و نیز با اریک بنت خواننده ازدواج کرده بود.البته بعد از دومین طلاق هالی ادعا کرده بود که دیگر دور ازدواج را خط کشیده است. با این حال با دیدن الیویر دوباره یک فرصت دیگر  به خود داد.به گفته مارتینز به مجله People : پسر من آمریکایی است اما من یک فرانسوی باقی می مانم.

هالی بری در دوران بارداری
این بازیگر مشهور هالیوودی با لباس آبی ماکسی راه راه همراه با دخترش ناهلا که او هم به همان اندازه خوش تیپ است دیده شد. این مادر و دختر در هفته های گذشته بارها با یکدیگر دیده شدند در حالیکه ناهلا از بودن با مادرش لذت می برد.