پارس ناز پورتال

دروغ شاخ دار بازیگر مرد مشهور

مجموعه : اخبار سینما
دروغ شاخ دار بازیگر مرد مشهور
به تازگی "مایکل داگلاس" بازیگر مشهور هالیوود اعلام کرد که در سال 2010 به توصیه پزشکش به غلط در رسانه‌ها اعلام کرده که سرطان حنجره دارد و او سرطان زبان داشته است.این بازیگر و تهیه‌ کننده مشهور هالیوودی به تازگی اعلام کرد در سال 2010 به سرطان زبان مبتلا شده بوده است اما به توصیه پزشک اعلام کرده که سرطان حنجره دارد.


وی درخصوص پنهان کردن نوع سرطان خود می گوید: زمانیکه که متوجه سرطان زبان خود شدم، پزشک معالج به من پیشنهاد داد تا اعلام کنم به سرطان حنجره مبتلا شده‌ام ، من تعجب کردم و زمانیکه علت  آن را پرسیدم، دکتر گفت که اگر بخواهیم زبان تو را جراحی کنیم بخشی از فک و زبانت را از دست می دهی و ظاهر زیبایی نخواهی داشت. برای همین هم من قبول کردم که اعلام کنم به سرطان حنجره مبتلا شده ام.


در کارنامه هنری مایکل داگلاس 69 ساله، دو جایزه اسکار و یک جایزه امی دیده می‌شود. داگلاس پسر، اولین جایزه اسکار را در سال 1975 برای تهیه کنندگی فیلم "پرواز بر فراز آشیانه فاخته" دریافت کرد و جایزه اسکار دوم را در سال 1978 برای بازی در فیلم سینمایی وال استریت کسب کرد. داگلاس همچنین در سال 2013 برای بازی در فیلم "آن سوی کاندلابرا" به کارگردانی استیون سودربرگ توانسب جایزه امی را از آن خود کند.

آخرین نقش‌ آفرینی مایکل داگلاس در فیلم "آخرین وگاس" و در کنار رابرت دو نیرو و مورگان فریمن بود.
مایکل داگلاس در سال 2010 به سرطان مبتلا شد اما توانست بر این بیماری غلبه کند.