پارس ناز پورتال

جریمه عجیب هیلاری کلینتون در لندن (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
جریمه عجیب هیلاری کلینتون در لندن (عکس)
گارد امنیتی وزیر خارجه سابق امریکا داخل اتومبیل نشسته بودند چرا که لندن به شدت بارانی بود و هیلاری نیز به یک کنفرانس رفته بود.تصاویری از جریمه شدن 80 پوندی اتومبیل بنز هیلاری کلینتون در لندن.هیلاری کلینتون در حال گرفتن جایزه بود که جریمه شد.
 

 
 

اما مامور ترافیک بدون لحاظ کردن اینکه اتومبیل بنز برای چه کسی است دست به جیب برده و قبض جریمه 80 پوندی را برای اتومبیل نوشت.هر چند گارد امنیتی معترض از ماشین پیاده شده و قصد داشت مانع از این کار شود، اما مامور وظیفه شناس کار خود را انجام داد و رفت.هیلاری کلینتون برای گرفتن یک جایزه در مرکز چتهام هاوس حضور داشت و نمی دانست گارد امنیتی اش بلیط توقف در پارکینگ به مبلغ 3 پوند 30 پنس برای یک ساعت نخریده است و حالا باید 80 پوند جریمه بپردازد.

 بعدا مقامات محلی گفتند که قانون بالاتر از هر فرد است و باید به قوانین احترام بگذاریم.گریک برنان عکاس ماجرا تایید کرد که 5 مامور امنیتی بدلیل بارش باران داخل اتومبیل نشسته بودند.به گفته این عکاس، هیلاری با 5 اتومبیل و 10 مامور امنیتی وارد شدند و 5 نفر همراه وی رفتند و 45 دقیقه اتومبیل بدون بلیط پارکومتر، متوقف بود.

 
 

 سیاسیون از سراسر جهان بیش از 70 میلیون پوند جریمه پرداخت نکرده دارند و در ده سال گذشته سفارتی های مقیم لندن 600 هزار بار جریمه شده اند. گفتنی است امریکا قسمت عمده بدهکاری 70068175 پوندی را باید بدهد.(66372 قبض معادل 7 و نیم میلیون پوند متعلق به سیاسیون امریکایی است.)