پارس ناز پورتال

انتقاد جالب خواهر مدیر سایت فیس‌ بوک (عکس)

انتقاد جالب خواهر مدیر سایت فیس‌ بوک (عکس)
اگرچه شهرت و ثروت خانواده "زوکربرگ" به دلیل تاسیس سایت فیس بوک است اما خواهر بزرگ "مارک زوکربرگ" مدیر سایت فیس‌ بوک کتابی نوشته است که داستان آن زندگی دختر بچه ای است که سعی میکند به صورت آفلاین و به دور از اینترنت زندگی کند.

 

"رندی زوکربرگ" خواهر بزرگ " مارک زوک برگ" موسس و مدی فیس‌ بوک اعلام کرد به زودی کتابی منتشر میکند که با ادبیات کودکانه و در انتقاد به اعتیاد به اینترنت و فرآورده های تکنولوژی نوین نگاشته شده است. این کتاب زندگی دختری به نام "دات" را روایت میکند که سعی میکند به صورت آفلاین زندگی کند.


خانم زوکربرگ در روزهای اولیه فعالیت فیس‌ بوک برای این شبکه اجتماعی مشهور و فعال به عنوان مدیر فروش و سخنگوی این شرکت کار میکرد و به همین دلیل بسیار عجیب به نظر میرسد که این خانم کتابی در اعتراض به آنچه خود از بنیانگذاران آن است بنویسد.او میگوید زمانی تصمیم به نگاشتن این کتاب گرفت که نگرانی والدین را از اعتیاد فرزندانشان به اینترنت و تاثیر تکنولوژی مدرن در زندگی و فعالیت کودکان دیده است.
 

انتقاد جالب خواهر مدیر سایت فیس‌ بوک (عکس)


او در مورد کتابش میگوید :  دات دختری است که به تکنولوژی روز بسیار علاقه مند و همیشه سرگرم " آی پد" است اما به زودی در میابد دنیای اطراف بسیار با آنچه وی در اینترنت می بیند متفاوت است و تصمیم به تغییر میگیرد.او خود یک فرزند پسر دو ساله دارد و میگوید بسیار مهم است که اطلاعات درست و بهینه ای در زمینه استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا در اختیار نسل جدید قرار گیرد.


خواهر موسس سایت فیس‌ بوک  همزمان کتابی هم برای بزرگسالان نگاشته است که در آن به تاثیر تکنولوژی در زندگی افراد و مقایسه بودن و نبودن این تکنولوژیهای پیشرفته در زندگی انسانها پرداخته است.

 

انتقاد جالب خواهر مدیر سایت فیس‌ بوک (عکس)
 

انتقاد جالب خواهر مدیر سایت فیس‌ بوک (عکس)
 

انتقاد جالب خواهر مدیر سایت فیس‌ بوک (عکس)


مراسم ازدواج موسس سایت فیس‌ بوک

در حالی سهام شبکه اجتماعی فیس‌ بوک رسما در بازار سهام آمریکا عرضه شد تا موسس این سایت جهانی مارک زوکربرگ در به‌ روزرسانی صفحه فیس‌ بوک خود بنویسد که حالا من یک میلیاردر واقعاعی هستم، ولی این پایان کار نبود چرا که هنگامی که کمتر از ۱۰۰ نفر میمهان زوکربرگ به خانه وی در منطقه پائولوآلتو در کالیفرنیا رسیدند فکر می‌کردند آنها برای جشن فارغ‌ التحصیلی دوست‌دختر زوکربرگ آنجا هستند اما وقتی با مراسم ازدواج زوکربرگ در حیاط پشتی خانه او روبرو شدند می‌توان گفت همگی شگفت‌زده شدند.


با این حساب آن روز روزی به‌ یادماندنی ترین روز برای زوکربرگ به حساب خواهد آمد ، زمانیکه که شبکه اجتماعی او به ارزش رسمی بالغ بر ۱۶ میلیارد دلار دست پیدا کرده و او سرانجام به رابطه غیر رسمی و پنهانی بسیار طولانی خود با "پریسیلا چان" که در رشته پزشکی فارغ‌ التحصیل شده در مراسمی کوچک پایان داده است.

موسس سایت فیس بوک با تغییر وضعیت تاهل خود در صفحه فیس‌ بوک و تغییر آن به "ازدواج کرده با پریسیلا چان" به این موضوع تقریبا رسمیت بیشتری بخشیده است. در این میهمانی یک میهمان که نامش فاش نشده برای سایرین سخنرانی کرده است.


منبع: پرداد