پارس ناز پورتال

همکاری اصغر فرهادی با گران ترین بازیگر زن ایران

مجموعه : اخبار سینما
همکاری اصغر فرهادی با گران ترین بازیگر زن ایران
لیلا اوتادی که چندی پیش عکس‌هایی از او و اصغر فرهادی در یکی از جشنواره‌های خارجی منتشر شد از احتمال همکاری با این کارگردان شناخته شده خبر داده است که بسیار همه جا جنجالی شده است.

 

بازی در فیلمی که فرهادی فیلمنامه‌اش را نوشته

این بازیگردر این خصوص گفته است: هر دوی ما در این جشنواره حضور داشتیم و در آنجا با هم ملاقات کردیم. راستش صحبت‌هایی با هم داشتیم اما این صحبت‌ها ارتباطی با فیلم‌های اخیر او نداشت و در مورد فیلمنامه‌ای مجزا که نوشته آقای فرهادی بود صحبت کردیم. شاید اتفاق همکاری هم بین ما بیفتد که این موضوع قطعا برای من باعث افتخار است.

اجازه ساخت «شیطان شلوار لی می‌پوشد» ارتباطی با کاسه‌ساز ندارد

اوتادی همچنین درباره سرانجام و تکلیف فیلم پر حاشیه «شیطان شلوار لی می‌پوشد» توضیح داده است: الان ماجرا به اینجا رسیده که من باید 25 میلیون تومان پرداخت کنم تا در مقابل آقای کاسه‌ساز به صورت کتبی اجازه ساخت این فیلم را به من بدهند، در صورتی که اجازه دادن یا ندادن ساخت این فیلم چیزی نیست که اصولا ارتباطی به ایشان داشته باشد! حالت دیگر هم این است که می‌گویند آقای کاسه‌ساز این فیلمنامه را به قیمت 25 میلیون تومان از من خریداری کنند و خودشان برای ساخت این فیلم تصمیم بگیرند، که در این مورد هم باز من رضایت ندارم چون من این فیلمنامه را چهار سال پیش به مبلغ 10 میلیون تومان خریدم و اصولا طرح آن پیشنهاد خودم بود و نمی‌خواهم آن را بفروشم.

همکاری اصغر فرهادی با گران ترین بازیگر زن ایران


سلب اطمینان سرمایه‌گذار را فراری داد

وی در باره توافق و ادعای کاسه‌ساز توضیح داده است: طبق توافقی که بین ما صورت گرفت، قرار بود من برای ساخت فیلم سرمایه‌گذار بیاورم و ایشان در مقابل اجازه دهند ما از کارت تهیه‌کنندگی‌شان برای ساخت فیلم استفاده کنیم. ایشان به سرمایه‌گذار معرفی شده از سوی من گفتند برآورد ما برای ساخت این فیلم یک میلیارد تومان است و در مقابل هم هیچ قبض و رسیدی هم از هزینه‌ها ارائه نمی‌کنیم! این شروع یک بحث بین آقای کاسه‌ساز و شخص سرمایه‌گذار بود که در نهایت باعث شد سرمایه‌گذار را به دلیل سلب اطمینانی که از او شده بود از دست بدهیم. فکر می‌کنم نه تنها من، بلکه دیگر هیچ کس با آقای کاسه‌ساز کار نخواهد کرد.

با هر دستمزدی که بخواهم در این فیلم بازی خواهم کرد

اوتادی در پایان گفته است: من به کسی پول زور نداده و نخواهم داد. ایشان اگر برگه‌ای می‌آورند که نشان می‌داد در مدت یک هفته‌ای که ما برای ساخت این فیلم با هم توافق کرده‌ بودیم ایشان هزینه‌ای را متقبل شده، من قطعا برای رعایت بحث حلال و حرام این پول را تقدیم ایشان می‌کردم اما وقتی هیچ قراردادی وجود نداشته و ایشان هیچ هزینه‌ای در این یک هفته نکرده‌اند من به چه دلیلی باید 25 میلیون تومان برای ایشان پرداخت کنم؟ من در آخرین صحبتی که با تحادیه تهیه‌کنندگان داشتم اعلام کردم که ایشان می‌توانند 25 میلیون تومان بپردازند و فیلمنامه را بخرند اما از آنجایی که طبق حکم اتحادیه این فیلم فقط با حضور من(به عنوان بازیگر) باید ساخته شود،‌ من با هر دستمزدی که بخواهم در این فیلم بازی خواهم کرد.