پارس ناز پورتال

کرایه کامل قطار برای سفر براد پیت و آنجلینا جولی!

مجموعه : اخبار سینما
کرایه کامل قطار برای سفر براد پیت و آنجلینا جولی!
براد پیت و آنجلینا جولی

 
به گزارش پارس ناز:براد پیت و آنجلینا برای انتقال خانواده خود از لندن به شهر گلاسکو واقع در اسکاتلند ، یک قطار را بطور کامل کرایه کردند .

در این سفر ۵ ساعته به شهر گلاسکو، مدوکس ۱۰ ساله ،پکس ۷ ساله ، زهرا ۶ ساله ، شیلو ۵ ساله و ناکس و ویوین ۳ ساله هم همراه آنجلینا و براد بودند. قسمتهایی از فیلم جدید براد پیت با نام " جنگ جهانی زامبیها" در این شهر اسکاتلندی فیلمبرداری خواهد شد و به همین دلیل این زوج به همراه فرزندانشان به این شهر سفر کردند تا مثل همیشه در کنار هم باشند.

سخنگوی قطارهای ویرجین نیز این خبر را تایید کرد و گفت: "تا آنجایی که من اطلاع دارم ، آنجلینا و براد پیت کل قطار را کرایه کرده اند."

"سرویسی که به این زوج مشهور ارائه شد یک سرویس سفارشی و ویژه بود و مسلما" قیمت آن با قیمت خدماتی که به مسافران عادی ارائه می شود ، کاملا" متفاوت بود. آدمهای مختلف نیازهای متفاوتی دارند و شرکت ما موظف است مطابق با نیازهای مشتریان به آنها سرویسهای مختلف ارائه دهد."

قسمتهایی از فیلم " جنگ جهانی زامبیها" در شهر لندن فیلمبرداری شد و به همین دلیل این خانواده بزرگ و مشهور برای مدتی در شهر لندن اقامت داشتند . بنا به گزارشات رسیده در ساعتهایی که برادپیت سرگرم فیلمبرداری قسمتهایی از فیلم "جنگ جهانی زامبیها " بر روی یک کشتی بود ، آنجلینا نیز به همراه فرزندانش به جاهای مختلف لندن از جمله ریچموند و لندن جنوبی می رفت.

در این مدت آنجلینا ، شیلو و زهرا را به یک فروشگاه اسباب بازی در شهر لندن برد و بچه ها در حالیکه اسباب بازیهایی از قبیل تفنگهای کابویی و عروسکهای بنتن در دست داشتند ، فروشگاه را ترک کردند.

 
اولین عکس از برنامه بفرمایید شام در ایران ..!
اشتباهی گرفتن رضا کیانیان با افغانی‌ها..(عکس)..(بازیگر)
لباس های ایرانی زنان سریال لاست چه شکلی است؟ تصاویر
زمان توزیع فصل دوم..(قلب یخی)
پوسترهای فیلم.. (نیکی کریمی) رونمایی شد (+عکس)
سیامک انصاری درباره جنبه سیاسی قهوه تلخ و انواع مختلف بازیگران..!
تحلیل شخصیت‌های.. (ساختمان پزشکان)
بازیگران زن مشهور هالیوود و ماشین هایشان
گزارش تصویری سریال تلویزیونی..«سه، ‌پنج، ‌دو»
راز خوش اندام بودن زن معروف هالیوود
خبر مهم : دفاع نیوشا ضیغمی از محمدرضا گلزار
عکس هایی از خواننده معروف با بازیگران سینما..!