پارس ناز پورتال

افشای معتاد بودن خواننده زن معروف (عکس)

افشای معتاد بودن خواننده زن معروف (عکس)
 آلبوم جدید لیدی گاگا خواننده معروف هالیوودی ۲۷ ساله به زودی روانه بازار خواهد شد ، این خواانده منفور در آستانه انتشار این آلبوم و در مصاحبه با رسانه ها پرده از رازهای بزرگی در زندگی خود برداشت.
 
لیدی گاگا که به دلیل انحرافات جنسی و آرایشها و لباسهای عجیبش یکی از چهره های منفور هالیوودی به شمار میرود در مصاحبه اش اعتراف کرد که به انواع مواد مخدر و روانگردانها اعتیاد دارد وهنگام ضبط  ترانه های آلبومش نیز از مواد مخدر استفاده کرده است.
 
 
 
او در این اعترافات عنوان کرده است برخلاف گذشته که اکثر مواقع مست بوده است این بار مصرف مواد مخدر را تجربه کرده اگرچه در کنار آن به نوشیدن مشروبات الکلی نیز ادامه داده است.
 
وی هر بار در اجراهای زنده اش عنوان میکند که حالت طبیعی ندارد و طوری صحبت میکند که هواداران حاضر در کنسرتش بدانند او مواد مخدر مصرف کرده است. او اخیرا در اجرایش در هلند به هوادارانش گفت که علاقه زیادی به ماری جوانا دارد و از اینکه این مسئله رسانه ای شود ترسی ندارد.

او گفته است از موادی چون اکس تازی و ال اس دی به وفور استفاده میکرده است و اذعان میکند گاهی به قدری تحت تاثیر این مواد قرار دارد که از حوادثی که برایش اتفاق می افتد بی خبر است و چیزی از گذشته به یاد نمی آورد. وی ادامه میدهد قصد ندارد کسی را به انجام این کار ترغیب کند چون از خطرات آن آگاه است و مطمئن نیست که دیگران مواد مخدر را از چه راهی به دست خواهند آورد.وی در پایان گفت قصد ترک مواد مخدر را دارد و با انتشار آلبوم جدیدش او نیز یک انسان سالم و پاک خواهد بود آیا حقیقت دارد.

 
افشای معتاد بودن خواننده زن معروف (عکس)