پارس ناز پورتال

پل واکر ستاره فیلم‌ سریع و خشمگین درگذشت (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
پل واکر ستاره فیلم‌ سریع و خشمگین درگذشت (عکس)
ستاره سری فیلم‌های موفق سریع و خشمگین در یک حادثه رانندگی از دنیا رفت.برابر با صفحه رسمی پل واکر در فیسبوک او و دوستش شنبه در حالی که سوار بر یک پورشه از یک مراسم خیریه برای کمک به بازماندگان  توفان هایان در فیلیپین بازمی‌گشتند، در والنسیا در کالیفرنیا دچار سانحه و هر دو کشته شدند.

 


واکر که کنار راننده نشسته بود، هنگام مرگ 40 سال داشت.هرچند صفحات رسمی واکر در توئیتر و فیس‌بوک، خبر مرگ او را در یک سانحه رانندگی تایید کردند، اما سخنگوی کلانتری شهر لس آنجلس تا لحظه تنظیم این خبر هویت دو قربانی این حادثه و علت وقوع آن را تایید نکرد.

مقامات می‌گویند ساعت 15:30 در محل وقوع حادثه در «رای کانیون لوپ» حاضر و با اتوموبیلی مواجه شدند که در آتش می‌سوخت. کلانتری گفت اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک لس آنجلس کانتی هویت قربانیان و علت مرگ را تعیین خواهد کرد.

پل واکر ستاره فیلم‌ سریع و خشمگین درگذشت (عکس)


گفته می‌شود پورشه قرمز رنگ پس از برخورد با تیر چراغ برق آتش گرفته است واکر بیش از همه برای بازی در نقش برایان اوکانر، کارآگاه اداره پلیس لس آنجلس و بعدها افسر پلیس فدرال در سری فیلم‌های موفق «سریع و خشمگین» (Fast and the Furious) تولید شرکت یونیورسال شهرت داشت.یونیورسال در بیانیه‌ای گفت: «پل برای 14 سال یکی ازمحبوب‌ترین و محترم‌ترین اعضای خانواده استودیوی ما بود و از دست دادن او برای ما، تمام دست‌اندرکاران فیلم‌های «سریع و خشمگین» و طرفداران بی‌شمار این مجموعه، ویرانگر است.

از دیگر فیلم‌های واکر می‌توان به «پرچم‌های پدران ما» و «Takers» اشاره کرد. او فیلم‌های «Brick Mansions»، «Vehicle 19» و درام «ساعت‌ها» را آماده نمایش دارد. فیلم آخر 13 دسامبر اکران می‌شود. (آنونس فیلم را اینجا ببینید)

پل واکر ستاره فیلم‌ سریع و خشمگین درگذشت (عکس)


پل واکر، وین دیزل و دواین جانسن در صحنه‌ای از «سریع و خشمگین 6»

واکر که متولد سپتامبر 1973 در گلندیل در کالیفرنیا بود، کار در حرفه نمایش را با حضور در فیلم‌های تبلیغاتی و مجموعه‌های تلویزیونی مانند «Charles in Charge»، «رئیس چه کسی است» و «جوان و بی‌قرار» آغاز کرد.او اواخر دهه 1990 با بازی در فیلم‌هایی چون «پلزنت‌ویل» (1998) و  «Varsity Blues» تولید 1999 اسم و رسمی به هم زد و با اولین «سریع و خشمگین» (2001) به شهرت فراوان دست پیدا کرد.

واکر این اواخر در قسمت هفتم «سریع و خشمگین»‌ بازی می کرد. شباهت ماهیت مرگ او با خط داستانی سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» که در آن مسابقات اتوموبیل‌رانی خیابانی حرف اصلی را می‌زند، ترسناک است. با مرگ واکر قطعا سرنوشت فیلم هفتم و قسمت‌های بعدی «سریع و خشمگین» نامشخص است.