پارس ناز پورتال

آشنایی با پردرآمدترین خوانندگان زن در سال 2013

مجموعه : اخبار سینما
آشنایی با پردرآمدترین خوانندگان زن در سال 2013
 
در سال 2013 میلادی، مدونا به عنوان پردرآمدترین زن سال در زمینه موسیقی انتخاب شده است. البته او تنها زنی نیست که امسال میلیون ها دلار پول را از طریق موسیقی به جیبی های خود روانه کرده است. در این مطلب، زن های پردرآمد در زمنیه موسیقی را معرفی کرده ایم که امسال به عنوان 10 نفر نخست برگزیده شده اند.

۱٫ مدونا: ۱۲۵ میلیون دلار آمریکا

مدونا بیشتر این درآمد را از آخرین تور کنسرت هایش به دست آورد که به طور ناخالص، ۳۰۵ میلیون دلار آمریکا بود. البته فروش محصولات کمپانی خودش در طول کنسرت ها نیز در این همه درآمد بی تاثیر نبوده اند.

۲٫ لیدی گاگا: ۸۰ میلیون دلار آمریکا

لیدی گاگا از تورهایی که برای کنسرت های خود برگزار کرده بود، امسال به طور ناخالص ۱۶۸ میلیون دلار آمریکا درآمد داشت. آلبوم جدید او با نام ARTPOP نیز اکنون منتشر شده است.

۳٫ تیلور سوئیفت: ۵۵ میلیون دلار آمریکا

سوئیفت در سال ۱۹۸۹ میلادی متولد شده است و با سن تقریبا پایین خود در صدر پردرآمدترین خواننده های زن دنیا قرار گرفته است. چهارمین آلبوم ضبط شده در استودیوی او به نام «قرمز»، در همان اکتبر سال ۲۰۱۲ میلادی که عرضه شد، ۱٫۲ میلیون کپی فروخت. او همین روند موفقیت را در سال ۲۰۱۳ نیز ادامه داد تا اینکه در روزهای پایانی این سال، به عنوان سومین زن پردرآمد موسیقی معرفی شده است.

۴٫ بیانسه: ۵۳ میلیون دلار آمریکا

بیانسه نیز با کنسرت ها و آلبوم هایی که برگزار و عرضه کرده است، در سال جاری میلادی به عنوان یکی از ۱۰ زن پردرآمد حوزه موسیقی شده است. او در کنسرت خود در شهرهای مختلف برای هر شب به طور ناخالص ۲ میلیون دلار درآمد داشته است. البته بخشی از درآمد او نیز در نتیجه همکاری با شرکت های بزرگی همچون پپسی و H&M است.

۵٫ جنیفر لوپز: ۴۵ میلیون دلار آمریکا

جی‌لو در سال ۲۰۱۲ میلادی ۵۲ میلیون دلار درآمد داشت و دلیل آن نیز حضور در برنامه تلویزیونی آمریکن آیدل بود که ۱۲ میلیون دلار دستمزد برای این کار دریافت کرد. اما درآمد شخصی او با تورها و کنسرت هایی که برگزار می کند خیلی کمتر از سال گذشته نیست و همچنان جزو ۱۰ زن پردرآمد دنیا در حوزه موسیقی است.

۶٫ ریحانا: ۴۳ میلیون دلار آمریکا

ریحانا نیز به لطف کنسرت ها و آلبوم های موسیقی که برگزار و عرضه کرده است، در ردیف ششمین زن پردرآمد دنیا در حوزه موسیقی قرار گرفته است. البته او در آگهی ها بازرگانی نیز نقش آفرینی می کند و بخشی از درآمد خود را مدیون دستمزدهای بالای این تبلیغات است.

۷٫ کیتی پری: ۳۹ میلیون دلار آمریکا

آلبوم جدید کیتی پری به نام PRISM (منشور) در طبقه بندی این رتبه وارد نشده است. اما تا پیش از این آلبوم، کیتی پری توانست حدود ۴۰ میلیون دلار خالص از آلبوم های موسیقی و کنسرت های خود به دست بیاورد.

۸٫ پینک: ۳۲ میلیون دلار آمریکا

آلبوم سال ۲۰۱۲ میلادی پینک به نام «حقیقت عشق» آهنگ هایی همچون «به من فقط یک دلیل بده» یا «آخرین بوسه» در کنار کنسرت هایی که در شهرهای مختلف برگزار کرد درآمد این خواننده رازیاد کردند. او در هر شهر برای هر کنسرت حدود ۲ میلیون دلار درآمد ناخالص داشت.

۹٫ کری اندروود: ۳۱ میلیون دلار آمریکا

یکی دیگر از افراد این فهرست که به واسطه برنامه تلویزیونی «آمریکن آیدل» درآمد زیادی کسب کرد، آندروود است. او در سال ۲۰۰۵ میلادی برنده این مسابقه شد و اکنون یکی از پردرآمدترین خواننده های زن دنیا به شمار می رود.

۱۰٫ ماریا کری: ۲۹ میلیون دلار آمریکا

ماریا کری با آهنگ های زیبا و ماندگار، طرفدران بسیار در سراسر جهان دارد. در سال جاری میلادی، او میلیون ها دلار از آخرین آلبوم خود کسب کرد و در کنار کار موسیقی، تجارت نیز می کند و زمینه عطر نیز فعالیت دارد.