پارس ناز پورتال

دو نفر برنده لاتاری 636 میلیون دلاری در آمریکا شدند!

مجموعه : مجله خبری روز
دو نفر برنده لاتاری 636 میلیون دلاری در آمریکا شدند!
سال 2013 برای دو شرکت‌کننده بخت‌آزمایی 636 میلیون دلاری در آمریکا به یادماندنی شد. یکی از برندگان برای دریافت پول مراجعه کرده اما هویت برنده دیگر تا کنون مشخص نشده است. این دومین لاتاری بزرگ تاریخ بوده است.شرکت مگا میلیونز روز چهارشنبه (18 دسامبر) گزارش داد که یکی از برندگان لاتاری 636 میلیون دلاری آیرا کری نام دارد که برای دریافت پول مراجعه کرده است. او بلیط این بخت‌آزمایی را از دکه یک روزنامه‌فروشی در ایالت جورجیا خریده است و شماره‌هایی که منجر به برد وی شده‌اند ۸‌، ۱۴، ۱۷، ۲۰، ۳۹ و رقم ویژه ۷ بوده است.
 

 
به گفته یکی از کارکنان این بخت‌آزمایی، شماره‌هایی که آیرا کری انتخاب کرده، تاریخ تولد اعضای خانواده‌اش بوده‌‌اند.برنده دیگر این لاتاری تا کنون ناشناس مانده است. گفته می‌شود بلیط برنده در شهر سن خوزه در ایالت کالیفرنیا خریداری شده است.آیرا کری در یک اطلاعیه رسمی از برنده شدن در این بخت‌آزمایی بزرگ ابراز شادمانی کرده و گفته است: «به نظر غیرواقعی می‌آید، انگار که خواب می‌بینم.

برندگان بخت‌آزمایی می‌توانند برای دریافت جایزه خود دو گزینه را انتخاب کنند: دریافت مبلغ به صورت یکجا یا به صورت قسطی به مدت ۲۹ سال. خانم کری سهم خود از مبلغ این بخت‌آزمایی را یکجا طلب کرده است.پیش از این در ماه مارس سال ۲۰۱۲ سه نفر از ایالت‌های ایلی‌نویز، کانزاس و مریلند در آمریکا به طور مشترک برنده بخت آزمایی ۶۵۶ میلیون دلاری شدند. این بخت‌آزمایی بزرگترین بخت‌آزمایی تاریخ بود.