پارس ناز پورتال

عکس فیلم جدید آل پاچینو (منگلهورن)

مجموعه : اخبار سینما
عکس فیلم جدید آل پاچینو (منگلهورن)
منگلهورن را دیوید گوردون گرین فیلمساز 38 ساله آمریکایی کارگردانی کرده که با فیلم‌هایی چون «Prince Avalanche» و «جو» شهرت دارد.آل پاچینو در فیلم جدید گرین نقش ای‌جی منگلهورن یک مرد عادی سالخورده در شهری کوچک را بازی می‌کند. او از گربه پیرش مراقبت می‌کند، هر جمعه با یک تحویلدار بانک حرف می‌زند و هر روز یکجا غذا می‌خورد، اما منگلهورن چیزی بیش از آن است که در نظر اول دیده می‌شود:
 
او قبلا خلافکار بوده و 40 سال پیش زن رویاهایش را برای یک «کار» بزرگ رها کرده است. او اکنون هر روز به انتخاب خود فکر می‌کند. منگلهورن پس از یک تلاش دراماتیک برای شروع دوباره با لحظه‌ای هولناک روبرو می‌شود و به این ترتیب نقاب از چهره مردی با یک گذشته بسیار بسیار سیاه، برداشته می‌شود.
 


آل پاچینو در صحنه‌ای از فیلم «منگلهورن»

گرین از «منگلهورن» به عنوان «یک داستان عاشقانه» درباره انتخاب‌های آدم‌ها در دوران جوانی و موقعیت‌هایی که برای خود درست می‌کنند، یاد می‌کند.هالی هانتر، کریس مسینا و هارمونی کورین از دیگر بازیگران «منگلهورن» هستند که اولین عکس آن پنجشنبه منتشر شد. تاریخ اکران فیلم هنوز مشخص نیست.پاچینو برای فیلم‌های «پدرخوانده»، «سرپیکو»، «پدرخوانده: قسمت 2»، «بعد از ظهر نحس»، «… و عدالت برای همه»، «دیک تریسی» و «گلن گری گلن راس» نامزد اسکار بود و سال 1993 برای «بوی خوش زن» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

خبرآنلاین