پارس ناز پورتال

دکوراسیون سرویس بهداشتی با رنگ قرمز +عکس

مجموعه : دکوراسیون
دکوراسیون سرویس بهداشتی با رنگ قرمز +عکس
دوست دارید که مدل سرویس بهداشتی خود را تغییر دهید اما الگو و راهنمایی برای این کار ندارید و نمیدانید که طرحی که در نظر دارید به چه شکلی خواهد شد. اگر شما سرویس بهداشتی کوچکی دارید یا دارای خانه ای بزرگ با سرویس بهداشتی بزرگی هستید می توانید با این مقاله با ما همراه باشید چرا که این طرح برای هر خانه ای جوابگو است. مخصوصا برای کسانی که از طرح و دکور قبلی خانه شان خسته شده اند و می خواهند آن را دوباره دکور کنند.
 
طراحی دوباره حمام و دستشویی محدودیت های خاصی دارد. برخی از این محدودیت ها بخاطر قابلیت شان است. دیگر محدودیت در دکور این مکان بخاطر فضایی است که برای دکور نیاز دارد. رنگ ها باید تحت قواعد خاصی انتخاب شوند و متناسب با ابزارهای بهداشتی باشند.
 

 
دکور مدرن یک دکور عجیب و غریب است
سرویس بهداشتی های مدرن اغلب سرشار از رنگ هستند و رنگ مورد نظر ما قرمز است. یک ترکیب هوشمندانه کلید داشتن یک سرویس بهداشتی آرامش بخش و هیجان انگیز است. سرامیک ها باید در ترکیبی از سیاه و قرمز باشند یا می توانند سفید و قرمز باشند یا سبز روشن و سیاه ، سفید و نارنجی ، سفید و خاکستری ، لیمویی و قهوه ای ، اما این رنگ ها بسته به ابعاد  سرویس بهداشتی دارد که آیا مربع است ، مستطیل است یا….؟

اگر شما یک سینک مربع انتخاب کرده اید به طور اتومانیک باید یک وان مربع نیز انتخاب کنید. همیشه این دو ابزار بهداشتی مانند هم انتخاب می شوند. زمانیکه دارید سرویس بهداشتی خانه خود را مجددا طراحی می کنید باید به طراحی مبلمان و آینه ها نیز توجه داشته باشید.
 

دکوراسیون سرویس بهداشتی با رنگ قرمز +عکس
 
شما می توانید در خانه تان یک آبگرم داشته باشید اگر سرویس بهداشتی بزرگی دارید. می توانید هر روز در وان خود لم داده و استراحت کنید. اگر وان حمام شما در وسط حمام قرار دارد مطمئن شوید که بقیه اجزا را در جای خود گذاشته اید.
 

دکوراسیون سرویس بهداشتی با رنگ قرمز +عکس

چوب در حمام
اغلب مردم فکر می کنند که ترکیب چوب در دستشویی و حمام ترکیب مناسبی نمی باشد. اما اگر همه چیز در جای خودش قرار گیرد می تواند یک ایده خلاقانه و عالی باشد.وان چوبی یک فکر نو است. زرد ، نارنجی ، یا سفید هارمونی عجیبی با رنگ چوب دارند. اگر می خواهید یک وان چوبی داشته باشید بهتر است کاغذ دیواری انتخاب کنید که به یکی از این طرح ها و رنگ ها نزدیک تر باشد.
 

دکوراسیون سرویس بهداشتی با رنگ قرمز +عکس

رنگ بژ و سرویس بهداشتی های کوچک
از زمانیکه فضای خانه ها یک معما شده است سرویس های بهداشتی دارای محدودیت های خاصی هستند. یکی از این محدودیت ها انتخاب رنگ استو برای اینکه فضای سرویس بهداشتی را بزرگتر نشان دهیم رنگ بژ می تواند انتخابی خلاقانه و منحصر به فرد برای سرویس بهداشتی های کوچک باشد. اگر از رنگ بژ خوشتان نمی آید به دنبال رنگ هایی مانند سبز روشن ، آبی یا زرد ملایم یا صورتی شفاف بروید.