پارس ناز پورتال

ماه عسل و نا گفته های احسان علیخانی +مصاحبه

مجموعه : اخبار سینما
ماه عسل و نا گفته های احسان علیخانی +مصاحبه
احسان علیخانی

 

به گزارش گارس ناز دقایقی پیش احسان علیخانی کارگردان و مجری برنامه تلویزیونی ماه عسل که توانسته بود لحظات خوبی را از حس هم نوع دوستی قبل از افطار در میان مردم ایجاد نماید باحضور در برنامه زنده گلخانه به سوالات مجری این برنامه درمورد ماه عسل پاسخ گفت.ماه عسل و نا گفته های احسان علیخانی +مصاحبه

وی درپاسخ به چگونگی انتخاب میهمانان این برنامه گفت: برنامه ریزی درمورد ماه عسل را از اواخر سال گذشته شروع کردیم و جلسات آن با آقای پورمحمدی آغاز کردیم .

وی افزود: قریب به 200میهمان را با موضوعات مختلف از گوشه گوشه ایران انتخاب کردیم و برای فراهم شدن زمینه های حضورشان به شهر یا روستای محل سکونت میهمانان در سراسر کشور سفرکردیم و از زندگی آنان تصویر برداری کردیم.

علیخانی تصریح کرد: انتخاب سوژه ومیهمان یک طرف ماجرا بود و طرف دیگر میهمانی بود که  درمقابل سوژه انتخابی بعنوان میهمان مکمل باید دربرنامه حضور پیدا میکرد.

وی خاطرنشان کرد: گاها اتفاق می افتاد که میهمان مقابل برنامه ما از سه نقطه مختلف کشور بودند برای همین تنوع متفاوتی نسبت به دیگر برنامه ها و سوژه یابی های برنامه امسال ماه عسل بابرنامه های دیگر ماه عسل درسالهای قبل شاهد بودیم.

وی مهمترین تفاوت ماه عسل 90 را نزدیکی به زندگی مردم عنوان کرده و گفت : ماه عسل امسال همنشینی بامردم و بنوعی ازجنس مردم بودن بود.

کارگردان ماه عسل ادامه داد: تعداد میهمانان و سوژه ها بالا بود وبسیاری از آنان نتوانستند در برنامه حضور پیدا کنند.
وی گفت : روند افزایش سوژه ها تا پایان برنامه در اواخر ماه مبارک رمضان نیز رو به ازدیاد بوداما درنهایت حضور 130میهمان را در برنامه امسال ماه عسل شاهد بودیم.

وی ادامه داد: هروقت سراغ مردم رفتیم هدف برنامه را در دل مردم نشاندیم .

مجری ماه عسل ادامه داد: امسال بعد ازسالها تلاش احساس کردم از زبان مردم سخن میگویم.

وی درپایان با تشکر از عوامل مختلفی که باوی در اجرای این برنامه همکاری داشتند از مریم نوابی نژاد بعنوان یکی از بهترین همکارانش یاد کرده و گفت : درسالهای گذشته وقتی به نقطه توقف دربرابر انتخاب سوژه میرسیدیم خانم نوابی نژاد این بن بست رابرای ما باز میکرد و سوژه های جالبی را معرفی و بانگارش خوب و سریع کمک بزرگی به ماه عسل میکرد.

حاشیه های ازدواج دوم محمدرضا شریفی نیا با بازیگر زن
عکس تست گریم روح الله داداشی در مختارنامه و ماجرای بازی او
جاستین بیبر پول دارترین نوجوان هالیوودی + عکس
عکس های بازیگرانی که در ماه رمضان می‌ درخشند
عکس های خنده دار از افراد معروف در حال خوردن غذا