پارس ناز پورتال

چرا شکیرا تصمیم گرفته عربی بخواند + عکس

مجموعه : اخبار سینما
چرا شکیرا تصمیم گرفته عربی بخواند + عکس
 
شکیرا خواننده زن اسپانیایی زبان اعلام کرد که مایل است آلبوم در سبک پاپ، اگر چه نه در همه آهنگ ها، اما به زبان عربی منتشر کند.
وی که یکی از مشاهیر بوده و خواننده ای محبوب است؛ براساس “دیپلماسی مشاهیر” (سلبریتی دیپلماسی) قصد دارد علیرغم حرام بودن موسیقی با صدای زن، با اجرای ترانه هایی به زبان عربی، نفوذ بیشتری در میان جوانان مسلمان داشته باشد.
به گزارش پارس ناز این خواننده اسپانیایی زبان که ترانه هایی به انگلیسی نیز اجرا کرده است در کنفرانس خبری در مراکش ، جایی که داشت درباره فستیوال، موسیقی، ریتم و موازین صحبت می کرد؛ گفت: «قصد دارم آلبوم موسیقی به زبان عریی منتشر کنم ولی قبل از آن باید زبان عربی یاد بگیرم ، از صمیم قلب دوست دارم این اتفاق بیفتد و ترانه هایی را به زبان عربی اجرا کنم.»

شکیرا متولد کلمبیا است ولی اصلیتی سوریه‌ای دارد و بارها نیز اعلام کرده به ریشه‌های عربی خود افتخار می‌کند.

این خواننده‌ی کلمبیایی که مدتّی قبل به همراه نامزد خود جرارد پیکه مدافع تیم فوتبال بارسلونا به کشور اسرائیل سفر کرده بودند با حضور در مقابل دیوار ندبه به عبادت در مقابل این مکان پرداختند.

چرا شکیرا تصمیم گرفته عربی بخواند + عکس

این خواننده که برای جامعه‌ی اعراب که به دلیل قرابت ریشه ای، مخاطبان بسیاری در کشورهای خاورمیانه دارد، بی شک برای بیان مفاهیم مورد نظر غرب و تصرف قلب و ذهن ملت های مسلمان تصمیم به تولید این آلبوم دارد.

دهمین فستیوال جهانی موسیقی موازین در مراکش، که به صورت سالانه برگزار می شود، پس از 8 روز با حضور 60 گروه موسیقی از کشور های مختلف، اشخاصی چون کینی وست، لیونل ریچی، عمرو دیاب مصری و یوسواندور سنگالی به پایان رسید.

چرا شکیرا تصمیم گرفته عربی بخواند + عکس