پارس ناز پورتال

آنجلینا جولی و پدرش با یکدیگر آشتی کردند!! + عکس

مجموعه : اخبار سینما
آنجلینا جولی و پدرش با یکدیگر آشتی کردند!! + عکس

آنجلینا جولی و پدرش جان وویت بازیگر برنده اسکار حدود 10 سال با هم قهر بودند. این پدر و دختر بالاخره سال گذشته پس از نزدیک به 10 سال قهر با یکدیگر آشتی کردند و اخیرا جان وویت درمورد شیرینی زندگی در کنار دخترش حرف‌هایی زده است.
وویت 72 ساله که بازی به یادماندنی در کنار داستین هافمن در «کابوی نیمه‌شب» در کارنامه خود دارد، در گفت‌وگو با دیلی‌میل گفت: «ناگهان همه چیز عوض شد و همه چیز را متفاوت دیدم. این لحظه زندگی مرا تغییر داد. دختر و خانواده مرا به من بازگرداند. در کنار اَنجی بودن برایم بسیار ارزشمند است.»
 
آنجلینا جولی و پدرش با یکدیگر آشتی کردند!! + عکس

این دو، سال 2002 پس از گفت‌وگوی جنجالی پدر در تلویزیون قهر کردند، وویت در این مصاحبه گفته بود: «او به کمک نیاز دارد چون دچار مشکلات روانی شدیدی است.» با این حال هر دو درمورد قهر خود صحبتی با رسانه‌ها نکردند. جولی سال 2007 به نشریه ایونینگ استاندارد لندن گفت: «امیدوارم رابطه من و پدرم در آینده بهتر باشد… هر شب برای یکدیگر بهترین آرزوها را می‌کنیم و سعی می‌کنیم به طریقی دوباره با هم ارتباط برقرار کنیم.»
به گزارش پارس ناز سال گذشته خبر آشتی این دو با انتشار عکس دو نفره‌ای از آنها به تیتر اصلی رسانه‌ها بدل شد. وویت در آن زمان گفت تماشای زوج جولی و براد پیت و شش فرزند آن‌ها یکی از بزرگترین لذت‌های زندگی او است.

 


وویت در مصاحبه جدید خود افزود: «عاشق نوه‌هایم هستم، آن‌ها عشق زندگی من هستند. آنها مرا احساساتی و شاکر می‌کنند. وقتی با آنها هستم شاد و خندان هستم. انجی هم بسیار خوشحال است.»
 
آنجلینا جولی و پدرش با یکدیگر آشتی کردند!! + عکس

جان وویت سال 1979 برای بازی در «بازگشت به خانه» اسکار بهترین بازیگر مرد را به خانه برد. او برای بازی در «کابوی نیمه‌شب»، «قطار افسارگسیخته» و «علی» نامزد اسکار بوده است. «مخمصه»، «ماموریت: غیرممکن»، «ترانسفورمرها» و «نجات‌یافتگان» از دیگر فیلم‌های معروف این بازیگر هستند.
آخرین فیلمی که از آنجلینا جولی روی پرده رفت «پاندای کونگ‌فوکار 2» بود، او به تازگی فیلمبرداری «در سرزمین خون و عسل» در مقام کارگردان را به پایان برده است.