پارس ناز پورتال

افشای فساد اخلاقی این شاهزاده!! + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
افشای فساد اخلاقی این شاهزاده!! + عکس

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، "سورایا" دختر جوان 23 ساله آلمانی بار دیگر اتهاماتی را به یکی از شاهزداگان متمول و معروف سعودی که در جایگاه بیست و ششم ثروتمندان جهان قرار دارد، وارد کرد.

وی که متولد مونیخ آلمان بوده و تابعیت آلمانی و اسپانیایی دارد در گفتگو با روزنامه الپائیس اسپانیا اظهار داشت: من فقط خواستار عدالت هستم، ضرری که من کرده ام را کسی نمی تواند جبران کند، من از اینکه کسی در این مسئله که شاهزاده سعودی متهم است، اقدامی نمی کند ناراحت هستم.

خاطر نشان می شود این مدل آلمانی پیش از این به دادگاهی در اسپانیا شکایت کرده بود که در پی عدم همکاری مقامات سعودی با دادگاه، پیگیری مسئله فساد اخلاقی شاهزاده سعودی متوقف و منتفی شده بود.

اما سورایا در ماه می گذشته شکایتی جدید را در آلمان مطرح کرده و در نظر دارد قضیه را تا احقاق حق خود ادامه دهد. وی مدعی است در آگوست 2008 توسط فردی به امیر ولید بن طلال و همراهانش معرفی شد و در حین حضور در قایق تفریحی وی بیهوش شده و توسط همین شاهزاده مورد تجاوز قرار گرفته است.

این مدل آلمانی فردای همین روز به پلیس اسپانیا مراجعه کرده و در آنجا پزشک وجود آثاری بر روی بدنش را تایید می کند. اما دادگاه اسپانیا برای تایید این مسئله خواستار انجام آزمایش دی ان ای (DNA) از شاهزاده سعودی شده بود که تاکنون محقق نشده است.

عایشه دختر قذافی + عکس
فاجعه دردناک قتل عام خانوادگی در خمینی شهر
دایی و همسرش 3 عضو خانواده خواهرزاده را كشتند!!
دختر زیبایی که فکر نمی کرد چنین بلایی سرش بیاد…عکس