پارس ناز پورتال

جاستین بیبر از یک دختر 20ساله صاحب فرزند نامشروع شد

مجموعه : مجله خبری روز
جاستین بیبر از یک دختر 20ساله صاحب فرزند نامشروع شد
 
 
مطمئنا بسیار از شما جاستین بیبر را میشناسید، خواننده نوجوانی که خیلی زود مشهور شد و به عنوان یکی از محبوب ترین خوانندگان نوجوان جهان شناخته شد. او که 17 سال سن دارد در همین سن و سال کم اسیر حاشیه های فراوانی شده است. او مدتی است که با سلنا گومز در ارتباط است و رابطه صمیمانه ای بایکدیگر دارند. سلنا 19 ساله است و به عنوان بازیگر و خواننده فعالیت می کند.
اما دردسر جدید جاستین بیبر به دختر 20 ساله به نام ماری ییتر برمی گردد. ماریا دختری است که به شکل نامشروع باردار شده و فرزند خود را نیز به دنیا آورده است و حالا ادعا می کند که از جاستین پدر فرزند اوست!!!
 
جاستین بیبر از یک دختر 20ساله صاحب فرزند نامشروع شد

ماریا می گوید که به یکی از کنسرت های جاستین رفته و بعد از اتمام کنسرت به پشت صحنه رفته و با او دیدار می کند و جاستین به اون پیشنهاد می دهد که به اتاقش بروند و تنها باشند. او ادامه می دهد که پس از رفتن به اتاق رفتار مهربانه جاستین تغییر کرده و سرانجام رابطه آنها به ارتباط نامشروع ختم می شود. وکیل ماریا اعلام کرده است که او از جاستین باردار شده و به زودی از طریق آزمایشن DNA (دی ان ای) ثابت می کنند که او پدر این نوزاد است!!!
جاستین به این خبر واکنش نشان داده و اعلام کرده است که برای افرادی مانند ماریا متاسف است که برای رسیدن به شهرت دست به هرکاری میزنند.