پارس ناز پورتال

خداحافظی برادپیت تا 3 سال دیگر از سینما

مجموعه : اخبار سینما
خداحافظی برادپیت تا 3 سال دیگر از سینما

«براد پیت»، بازیگر خوش‌نام هالیوودی اعلام كرد، حداكثر تا سه سال دیگر به بازیگری در سینما ادامه می‌دهد.

به گزارش پارس ناز،براد پیت 47 ساله كه از سرشناس‌ترین بازیگران معاصر سینما محسوب می‌شود، اعلام كرد در سن 50 سالگی از دنیای بازیگری خداحافظی خواهد كرد.

این بازیگر سرشناس كه جدیدترین نقش‌آفرینی او در فیلم «درخت زندگی» به اعطای نخل طلای كن به این فیلم انجامید، اخیرا كارگردانی فیلم «عملیات غیرممكن؛ پروتكل روح» را برعهده داشته است كه در جشنواره دوبی اكران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، براد پیت با اشاره به ادامه فعالیت‌های سینمایی پس از كناره‌گیری از دنیای بازیگری و لذت‌بخش بودن تهیه‌كنندگی گفت: «حیطه تهیه‌كنندگی این قابلیت خاص را دارد كه با گسترش داستان‌های كوتاه و مختلف و همچنین كنار هم گذاشتن خرده داستان‌ها، به یك طرح و فیلم‌نامه منسجم برسیم.»

وی افزود: «اگر حرفه سینما را در این مسیر ادامه دهم، فرصت بیشتری برای تحت سرپرستی گرفتن بچه‌های بیشتری با كمك همسرم آنجولینا جولی خواهم داشت.»

براد پیت سال قبل پس از اكران جدیدترین فیلم‌اش در جشنواره برلین گفته بود سینما دیگر هیچ جذابیتی برای وی ندارد و قصد كناره‌گیری از دنیای سینما را دارد.

از مهم‌ترین فیلم‌های براد پیت می‌توان به «تروا»، «12 یار اوشن»، «آقا و خانم اسمیت»، «بابل»، «بزرگ قلب»،

«سرگذشت عجیب بنجامین باتن»،‌ «ترور جسی جیمز بوسیله رابرت فورد بزدل»، «حرام‌زاده‌های عوضی» و «پس از خواندن بسوزان» اشاره كرد.

وی دو بار برای فیلم‌های «12 میمون»(1996) و «ماجرای عجیب بنجامین باتن» (2009) نامزد جایزه اسكار شد و در سال 2007 بهترین بازیگر مرد جشنواره ونیز شد.

هیو جکمن هم هری پاتر شد + عکس
واکنش جالب مهران مدیری به برنامه خنده ‌بازار
سریال های برتر جهان به انتخاب تایم + عکس
چرا شکیرا تصمیم گرفته عربی بخواند + عکس
شکیرا خواننده معروف مشاور باراک اوباما شد + تصویر
رابطه جنسی کارگردان معروف با دختر 13 ساله