پارس ناز پورتال

این زن خود و فرزندانش را کشت + عکس

مجموعه : مجله خبری روز

به گزارش پارس ناز به نقل از راشا تودی، «راشلی گریمر» اخیراً خانواده خود را به «لونستر» منتقل کرده بود و در تلاش بود تا از کمک دولت بهره‌مند شود. او برای دریافت بن غذا در ماه جولای فرمی را پر بود اما اداره رفاه مدعی شده بود که «گریمر» فرم درخواست را به صورت ناقص تحویل داده و به همین خاطر، از اعطای بن غذای مخصوص قشر مستضعف به وی، خودداری کرده بود.

کسانی که به بن غذا نیاز دارند، باید یک فرم درخواست ۱۸ صفحه‌ای را با جزئیات آن پر کنند. یکی از بندهای این فرم، مربوط به محل سابق زندگی است که پر کردن آن باعث پیچیده شدن فرایند برخورداری از تسهیلات برای «گریمر» شده بود.

ظاهراً گریمر تا روز سه‌شنبه در حال پیگیری تقاضایش بوده است، تا جایی که دو فرزند خود را برای نشان دادن وضع معیشتیش به اداره خدمات اجتماعی در «لاردو» تگزاس می‌برد. در ساعت ۵ بعد از ظهر او اصرار می‌کند که با یک سوپروایزر صحبت کند اما مسئولین، توجهی به درخواست‌های او نمی‌کنند و این باعث می‌شود که او، راه را برای خود و فرزندانش تمام ‌شده ببیند.

براساس این گزارش، وی که همراه خود یک اسلحه به همراه آورده، بیش از ۳۰ نفر را به همراه فرزندانش به گروگان می‌گیرد.

در مدت ۷ ساعت گروگان‌گیری، یکی از دختران «گریمر» با نام «رامیه ماریه» صفحه فیس بوک خود را با بیان صحنه جرم به روز رسانی می‌کند. او می‌نویسد «گاز اشکاور شدیده…» و بعد از ۱۵ دقیقه در صفحه خود می‌نویسد: «آه!» او مدتی بعد اضافه می‌کند «احتمالاً امروز می‌میرم»!

بعد از آنکه آخرین گروگان آزاد می‌شود، مادر که خود را در نهایت درماندگی می‌بیند، پس از شلیک به دختر ۱۲ ساله و پسر ۱۰ ساله‌اش خود را نیز می‌کشد.