پارس ناز پورتال

آنجلینا جولی در جوانی معتاد بوده است!

مجموعه : اخبار سینما
آنجلینا جولی در جوانی معتاد بوده است!
این بازیگر مشهور و زیبای هالیوود که در حال حاضر با همسرش براد پیت زندگی بسیار خوبی دارد و مادر ۶ فرزند است ، در گذشته معتاد بود و هروئین مصرف می کرد اما حالا که مدتهاست از مواد مخدر فاصله گرفته است معتقد است که ممکن بود در جوانی بمیرد .

به گزارش پارس ناز آنجلینا جولی در یک مصاحبه جدید در برنامه باب سیمون شرکت کرد و گفت:”در گذشته روزهای سیاه و بسیار وحشتناکی را تجربه کردم اما خوشبختانه از آن روزها نجات پیدا کردم و در جوانی از دنیا نرفتم.”

بنابراین خیلی خوش شانس بودم زیرا هنرمندان و افراد زیادی وجود دارند که هرگز نتوانستند از دام اعتیاد و روزهای سیاه زندگیشان نجات پیدا کنند.

من هنوز هم دختر بدی هستم منظورم این است که آن بخش از شخصیت من که برای انجام کارهای بد و خطرناک میل و رغبت دارد هنوز هم در من وجود دارد اما خوشبختانه در جای خودش قرار گرفته است و قابل کنترل است.

من در گذشته بدترین و خطرناکترین کارهای ممکن را انجام دادم. دلایل زیادی وجود دارد که فکر می کنم در حال حاضر من نباید اینجا باشم بلکه باید سالها پیش مرده باشم . بارها در موقعیتهای خطرناک قرار گرفتم و تا یک قدمی مرگ پیش رفتم اما هر بار شانس با من یار بود و از مرگ نجات پیدا کردم.