پارس ناز پورتال

وزیر ورزش امنیت ندارم در پارلمان دامن کوتاه بپوشم + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
وزیر ورزش امنیت ندارم در پارلمان دامن کوتاه بپوشم + عکس

نمایندگان زن پارلمان فرانسه نسبت به فضای نامناسب پارلمان اعتراض و انتقاد کردند و خواستار برخورد با نمایندگان مرد خاطی شدند.

به گزارش پارس ناز به نقل از روزنامه فرانسوی کانکشن، در پی رسوایی اخیر رئیس صندوق بین المللی پول، نمایندگان زن پارلمان فرانسه با راه اندازی کمپینی نسبت به رفتارهای نامناسب اخلاقی  نمایندگان مرد در برابر نمایندگان زن انتقاد کردند و خواستار اخراج نمایندگان خاطی از پارلمان شدند.

“والری بویر” وزیر ورزش فرانسه اخیرا در سخنانی اظهار داشت که به دلیل رفتارهای نامناسب اخلاقی نمایندگان مرد پارلمان از پوشیدن دامن کوتاه در هنگام حضور در پارلمان خوداری خواهد کرد.

از سوی دیگر رئیس پارلمان فرانسه با واکنش نسبت به ادعاهای مطرح شده از سوی نمایندگان زن پارلمان گفت: پارلمان فرانسه با هیچ گونه مشکلی مواجه نیست و برخوردها و رفتارها در
پارلمان همانند دیگر بخش های جامعه فرانسه است.

نمایندگان مرد پارلمان فرانسه نیز نسبت به این اقدام واکنش نشان داده و با محکومیت این کمپین اعلام کردند: زنانی که این جنبش را به راه انداخته اند باید از خود خجالت بکشند این اقدام باعث پایین آوردن سطح پارلمان خواهد شد.

از میان ۵۷۶ نماینده پارلمان فرانسه ۱۱۳ نماینده زن وجود دارد که ۱۸ درصد از کرسی های پارلمان را به خود اختصاص داده اند.

افزایش انتقادات نمایندگان زن از رفتارهای غیراخلاقی نمایندگان مرد در پارلمان فرانسه در حالی انجام می گیرد که پس از انتشار اخبار رسوایی اخلاقی رئیس فرانسوی صندوق بین المللی پول بسیاری از نمایندگان مرد پارلمان فرانسه هیچ گونه واکنشی در قبال این اتفاق از خود نشان ندادند.