پارس ناز پورتال

رابطه نامشروع این 3زن با رقیب انتخاباتی رییس جمهور+عکس

مجموعه : مجله خبری روز
رابطه نامشروع این 3زن با رقیب انتخاباتی رییس جمهور+عکس
در حالی که به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک می شویم "هرمان کاین"نامزد سیه چرده جمهوری خواهان آمریکا برای رقابت های ریاست جمهوری، روزهای چندان خوبی را سپری نمیکند و پس از آنکه از طرف دو زن متهم به فساد اخلاقی شده بود شب گذشته نیز یک زن دیگر با ظاهر شدن در برابر دوربین های تلویزیونی اعلام کرد : ۱۳ سال با “کاین” رابطه نامشروع داشتم .

بر اساس همین گزارش شب گذشته شبکه فاکس نیوز آتالانتا در مصاحبه ای با یک زن به نام "گینجر وایت" پرده از رابطه دیگری برداشت ، مصاحبه و اظهارات این زن می تواند ضربه محکم دیگری برای از دور خارج کردن "هرمان کاین" از رقابت با سایر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باشد.

رابطه نامشروع این 3زن با رقیب انتخاباتی رییس جمهور+عکس 

"گینجر وایت" در این مصاحبه گفت : با وجود اینکه می دانستم که "کاین" یک مرد متاهل است با وی ۱۳ سال رابطه داشتم و این رابطه حدود هشت ماه قبل دقیقا وقتی که وی از نامزدی خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سخن گفت به پایان رسید.
با فاش شدن روابط نامشروع "کاین" و در حالی که وی تا چندی قبل درصدر نامزدهای جمهوری خواهان آمریکا برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بود ، از ماه گذشته دقیقا بعد از مطرح شدن اتهامات فساد اخلاقیش به یکباره سقوط چشمگیری کرد و جای خود را به "نیوت گینگریچ" داد.
در حالی سقوط غیر منتظره کاین رخ داد که جمهوری خواهان وی را به دلیل سیاه پوست بودنش به عنوان رقیبی سرسخت برای “باراک اوباما” ارزیابی کرده بودند.
کاین همزمان با پخش مصاحبه "گینجر وایت" در شبکه خبری سی.ان.ان  حضور یافت و با رد کردن گفته های این زن خاطرنشان کرد که  این زن را می شناسد اما هیچگاه رابطه جنسی با وی نداشته است.
در حالی گفته های "گینجر وایت" درباره داشتن رابطه نامشروع با "هرمان کاین"  صورت می گیرد که در طی یک ماه اخیر دو زن دیگر نیز چنین اظهاراتی را علیه وی داشته اند.

در مورد اول : با ظاهر شدن یک زن  به نام "شارون بیالک" در برابر خبرنگاران عنوان داشت که ۱۴ سال قبل "کاین" او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.
اظهارات این زن پس از آن ایراد شد که شایعاتی در رسانه های آمریکایی در رابطه با فساد اخلاقی کاین انتشار یافته بود ولی این نامزد انتخاباتی کلیه این شایعات را ردکرده بود.
"بیالک" سخنان کاین که گفته بود “این زنان نمی توانند با من روبرو شوند” را انگیزه خود از ظاهر شدن در مقابل دوربین،  عنوان کرده است و گفت که "هرمان کاین" با بهانه کمک برای پیدا کردن شغل به او نزدیک شده است.

رابطه نامشروع این 3زن با رقیب انتخاباتی رییس جمهور+عکس

این زن در مورد زمان آشنای اش با وی گفت: در سال ۱۹۹۷ برای پیدا کردن شغل مناسب با کاین آشنا شده و در جولای همان سال کاین او را به واشنگتن دعوت کرده و پس از صرف قهوه با وی عازم یک دفتر کار شده اند که ناگهان کاین در داخل خودرو به وی حمله ور شده است.

در مورد دوم : یک زن دیگر با نام "کارن کراشار" نیز پس از اظهارات "شارون بیالک" با ظاهر شدن در برابر خبرنگاران اتهامات مشابهی را علیه کاین مطرح کرد. وی در سال ۲۰۰۲ به عنوان سخنگوی سازمان مهاجرت و تابعیت آمریکا فعالیت می کرد ، هرمان کاین نیز سابقه کار در این سازمان دارد و البته در سال ۱۹۹۹ به فعالیت خود در آن پایان داده است.

رابطه نامشروع این 3زن با رقیب انتخاباتی رییس جمهور+عکس

پس از خروج "کاین" از این موسسه "کراشار" شکایتی را علیه وی مطرح کرد بود و اکنون با گذشت چند سال از این اتفاق مجددا پیگیر شکایت خود شده است. شکایت کراشار مربوط به اواخر سال ۱۹۹۹ و زمانی است که او به دلیل تصادف شدید درخواست کار در منزل را کرده بود اما روسای وی در پاسخ وی یک نامه الکترونیکی ( ایمیل ) را برای او ارسال کرده اند که این نامه حاوی نکات جنسی بوده است.
در بخشی از این نامه الکترونیکی( ایمیل ) مردان و زنان به دستگاه رایانه تشبیه شده و آمده است : مردان شبیه رایانه هستند چون برای جلب توجه آنها باید آنها را روشن کرد و زنان نیز همانند رایانه هستند چون کوچکترین اشتباه شما در حافظه بلند مدت آنها باقی می ماند.
با اینبا توجه به خبرهای منتشر شده در مورد "کاین: پی بینی می شود که وی دیگر شانس چندانی برای تبدیل شدن به نامزد شماره یک جمهوری خواهان آمریکا در انتخابات سال آینده نداشته باشد و بدین ترتیب آمریکا یک سیاه پوست دیگر را به عنوان رئیس جمهور نخواهد داشت.

 

  دختری در اسکاتلند از پدرش صاحب ۶ فرزند شد! + عکس
  مانکن مستهجنی که نماینده مجلس شد + عکس
  تجاوز متخصص به دختران بیهوش در اتاق عمل!! + عکس
  برخورد پلیس آمریکا با یک دختر 14ساله + عکس
  مراسم ازدواج مفصل بازیکن معروف فوتبال ایران + عکس