پارس ناز پورتال

تعطیلات پرخرج کریس رونالدو به همراه نامزدش + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
تعطیلات پرخرج کریس رونالدو به همراه نامزدش + عکس

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، برای سپری کردن تعطیلات سال نو به همراه نامزدش، ایرینا شیک و همین طور پسرش راهی مالدیو شده است.به گزارش پارس ناز این ستاره پرتغالی که سال گذشته نیز برای تعطیلات به این کشور کوچک آسیایی رفته بود، به دلیل اینکه بدون حضور خبرنگارها و پاپاراتزی ها توانسته بود تعطیلات خوبی را پشت سر بگذارد، بسیار راضی بود.


 

رونالدو و خانواده اش این بار هم تعطیلات پرخرجی را سپری می کنند، تعطیلاتی که تنها میلیونرها از پس پرداخت هزینه های آن برخواهند آمد. هزینه هرشب اقامت در هتلی که آنها کرایه کرده اند، ۱۹ هزار یورو است که تنها ۳۵ دقیقه با فرودگاه ماله، پایتخت مالدیو فاصله دارد.

این هتل مجلل دارای ساحل اختصاصی است که رونالدو و خانواده اش می توانند بدون اینکه نگران مزاحمت دیگران باشند، در آن به تفریح بپردازند. علاوه بر این دیگر امکانات این هتل شامل استخر اختصاصی، جکوزی، دو رستوران و شش زمین تنیس است.

رونالدو تا فردا در مالدیو خواهند ماند و سپس راهی دبی خواهند شد تا او در یک کنفرانس ورزشی بین المللی که در این شهر برگزار می شود، حضور پیدا کند.

پس از آن رونالدو و نامزدش راهی مدیرا، محل زندگی رونالدو خواهند شد تا دو روز آخر تعطیلات را در آنجا سپری کنند.

تمرینات رئال از روز ۲۹ دسامبر آغاز خواهد شد و شاگردان مورینیو در اولین گام در سال جدید باید در کوپا دل ری مقابل مالاگا قرار بگیرند.