پارس ناز پورتال

افشای رابطه نامشروع کندی با دختر 19 ساله!! + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
افشای رابطه نامشروع کندی با دختر 19 ساله!! + عکس
معشوقه ی جوان جان اف کندی کتابی براساس خاطرات خود نوشته است که در آن جزئیات رابطه و درد و دل های رئیس جمهور امریکا در طول ۱۸ ماه رابطه با خود را شرح داده است. میمی الفورد نوشته است: من ۱۹ ساله بودم و دوران کارآموزی را در کاخ سفید می گذراندم. اما جان اف کندی مرا اغفال کرد.

وی در کتاب خود نوشته است: من دچار شوک شده بودم. کندی در حقیقت به گونه ای رفتار می کرد که اتفاق طبیعی رخ داده است. وی چنیدن بار با رئیس جمهور سابق امریکا رابطه داشته و اخرین رابطه آنان به سه روز قبل از سفر سرنوشت ساز کندی به دالاس برمی گردد.

 

به گزارش
پارس ناز کندی به این دختر جوان گفته است: ای کاش، تو هم به تگزاس می آمدی. زمانی که برگردم بهت زنگ می زنم. این دو حتی زمانی که وی واشنگتن را ترک کرده و به دانشگاه رفت، رابطه ی خود را حفظ کردند.

این خانم ۶۹ ساله که مدیر بازنشسته یک کلیسا و ساکن نیویورک است، در کتابش که روزی روزگاری معما: رابطه ی من با رئیس جمهور جان اف کندی و پیامدهای آن” جزئیات دقیقی را از رابطه خود و رئیس جمهور معتاد به رابطه ی جنسی امریکا منتشر کرده است.
 
افشای رابطه نامشروع کندی با دختر 19 ساله!! + عکس


الفور می گوید: ما رابطه نزدیکی با یکدیگر داشتیم و حتی کندی اغلب با من درد ودل می کرد و از من در مورد مرگ پسر کوجکش مشاوره می خواست.
 
در زمان اوج بحران موشک کوبا در سال 1962 و در حالی که دنیا در آستانه ی یک جنگ هسته ای بین امریکا و شوروی بود، کندی به معشوقه خود گفته بود: من ترجیح می دهم که بچه هایم کمونیست باشند تا اینکه بمیرند.