پارس ناز پورتال

تمرینات بسیار سخت زنان چینی برای بادیگارد شدن + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
تمرینات بسیار سخت زنان چینی برای بادیگارد شدن + عکس
احتمالا برای مردان کمی عجیب خواهد بود که یک محافظ شخصی زن داشته باشند اما چینی ها چنین اعتقادی ندارند.به گزارش پارس ناز این را می توان از جمعیت کثیر زنانی که برای دوره های محافظت شخصی ثبت نام می کنند، فهمید. در حقیقت محافظین شخصی زن از مردان همکار خود حقوق بیشتری می گیرند.
 
تیان جو، گروه ویژه ی محفاظت Ltd است و شاید اولین مرکزی باشد که آموزش محافظین شخصی زن را قبول کرده است. هر هنرجو باید ده ماه دوره ی سخت ببیند تا مهارت کافی در هنرهای رزمی، آموزش ضد ترور، شناسایی درست و آداب تجاری به دست آورد.دلایل زیادی برای افزایش ناگهانی متقاضیان زن برای محافظ شخصی شدن، وجود دارد. اول از همه اینکه به راحتی قابل شناسایی نیستند.
 
 
یک محافظ شخصی به راحتی می تواند به شکل یک پرستار یا منشی لباس بپوشد و هویت اصلی اش را پنهان کند. زنان ثروتمند چینی ترجیح می دهند کارمند زنی داشته باشند و نیازی نباشد در مورد مسائل خصوصی شان از او سوالات ناخواسته ای بشنوند. دستمزد محافظین شخصی زن بالای 100 دلار در روز است که بسیار بیشتر از همتایان مرد آنهاست. جالب است که زنان چینی برای انجام کاری ترغیب می شوند که کاملا به قوای بدنی و نیروی جسمانی نیازمند است.