پارس ناز پورتال

ﺳﺘﺎره بازیگر معروف ھﺮی ﭘﺎﺗﺮ اﻋﺘﺮاف می ﮐﻨﺪ + عکس

مجموعه : اخبار سینما
ﺳﺘﺎره بازیگر معروف ھﺮی ﭘﺎﺗﺮ اﻋﺘﺮاف می ﮐﻨﺪ + عکس
این بازیگر ۲۲ ساله در مصاحبه اش با مجله آمریکایی پرید اعتراف کرد که اگر نگرانی و ترس نداشته باشد، کارش را خوب انجام نمی دهد. او گفت: اگر یک ندای درونی به من بگوید، تو نمی توانی اینکار را انجام بدهی و مطمئنا شکست می خوری، من سعی می کنم بیشتر تلاش کنم و آنچه در توان دارم بکار بگیرم تا بخودم ثابت کنم که اشتباه می کنم. به گزارش پارس ناز مطلبی که امسال یاد گرفته ام این است که همه بازیگران هرچقدر هم که مشهور و حرفه ای باشند، گاهی اوقات احساس می کنند ابله و نادان هستند.
 
 
این بازیگر که بزودی در تریلر روانی زن سیاهپوش که اولین فیلم او بعد از پایان مجموعه هری پاتر است، بازی خواهد کرد، در مصاحبه با این مجله درباره زندگی عشقی اش نیز صحبت کرد.رادکلیف در صحنه فیلمبرداری آخرین فیلم مجموعه هری پاتر با نامزدش رزی کوکر که دستیار تهیه کننده بود، آشنا شد.

او گفت: وقتی رزی در کنار من است احساس می کنم هر روز بهتر از روز قبل است و من فکر می کنم اگر کسی در زندگی شما باشد که باعث شود بیش از آنچه که تصورش را می کردید احساس خوشبختی کنید، چنین احساس خوبی خواهید داشت و هر روز برایتان زیباتر از دیروز خواهد بود.

دوست داشتن من اصلا کار راحتی نیست. البته بیشتر اوقات من یار و همدم خوبی هستم اما بعضی اوقات غیر قابل تحمل و بی مصرف می شوم. منظورم این است که همه خانه را بهم می ریزم، بدون وقفه حرف می زنم و نسبت به بعضی چیزها بی نهایت حساس می شوم اما رزی با مهربانی به همه حرفهای من گوش می دهد و همه این کارهای عجیب و غریب و آزار دهنده من که حتی خودم هم از آنها متنفر هستم را دوست دارد.