پارس ناز پورتال

دیوید بکهام بخاطر تبلیغ لباس زیر از خجالت آب شد + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
دیوید بکهام بخاطر تبلیغ لباس زیر از خجالت آب شد + عکس
بکام می گوید تبلیغش برای لباس زیر باعث شد حسابی جلوی دوست و آشنا خجالت بکشد!  دیوید بکام اعتراف کرده که زمانی که تصویرش را در آگهی های تلویزیونی بین بازی «فوتبال آمریکایی Super Bowl» نشان داده اند انقدر خجالت کشیده که نمی دانسته باید کجا را نگاه کند. او در کلیپ تبلیغاتی برای لباس زیر حاضر شده. این تبلیغ برای اولین بار در بازی روز سه شنبه فوتبال آمریکایی پخش شد و بکام که به گفته خودش همراه اعضای خانواده و حدود بیست نفر از دوستانشان در حال تماشای مسابقه بوده، گفته که به خاطر نوع پوشش خودش در این تبلیغ تلویزیونی پیش خانواده و میهمانانش احساس خجالت شدیدی کرده.
 
 
او در مصاحبه با یک رادیوی امریکایی گفت: من آدم خیلی خجالتی هستم. ما داشتیم با تعدادی از دوستانمان مسابقه را می دیدیم و زمانی که این تبلیغ پخش شد من نمی دانستم باید کجا را نگاه کنم چون داشتم از خجالت آب می شدم. خیلی شرم آور بود. پسرهایم از آن خوششان آمد اما آن ها هم پیش میهمانان مان خجالت زده شده بودند چون که غیر از اعضای خانواده خودمان کلی میهمان توی اتاق بود. موقعی که داشتند این تبلیغ را از من فیلم برداری می کردند توی اتاق آدم های زیادی نبودند برای همین هم من راحت بودم و خجالت هم نکشیدم.
 
 
رایان سیکرست مجری برنامه رادیویی به شوخی از بکام به خاطر شرکت در این تبلیغ تشکر کرد. بکام هم گفت: « بروید از H&Mتشکر کنید. این کار را آن ها انجام دادند. آن ها از قبل طرحش را ریخته بودند و من فقط در آن شرکت کردم. در زمینه تبلیغ لباس قبلا در همکاری با آرمانی هم موفق بودم. من عاشق تبلیغ لباس هستم. قرار شده که H&M این را در چهل کشور مختلف و هجده هزار فروشگاهی که دارد قرار بدهد که من به تنهایی قادر نبودم این کار را انجام بدهم و از همکاری با این کمپانی راضی هستم.

بکام هفته قبل در مصاحبه ای که در لندن داشت به خبرنگاران گفته بود:« من می خواهم معروف باشم به بزرگی کالوین کلین.» شاید به همین خاطر است که در زمینه پوشاک به تبلیغات ادامه داده هر چند که مجبور است در این راه شرمساریهای زیادی را به جان بخرد. از طرفی به نظر می رسد آنقدر به تولید لباس علاقه پیدا کرده که می خواهد تولید برند خاص خودش را راه بیندازد.