پارس ناز پورتال

پایان بسیار تلخ مهاجرت یک خانواده به آمریکا!! + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
پایان بسیار تلخ مهاجرت یک خانواده به آمریکا!! + عکس
مادری دو کودک 1 و 5 ساله خود را در وان حمام خفه کرد و هنگامی که پدر خانواده وارد خانه شد،مشاهده کرد که جسد بی‌جان کودکان در حمام خانه افتاده است. داستان خانواده جامایکایی که 10 سال پیش به امید یک زندگی بهتر به آمریکا مهاجرت کرده بود، با خفه شدن دو دختربچه توسط مادرشان به پایان رسید.

به گزارش پارس ناز به نقل از لس آنجلس تایم، مادری دو کودک 1 و 5 ساله خود را در وان حمام خفه کرد و هنگامی که پدر خانواده وارد خانه شد، مشاهده کرد که جسد بی‌جان کودکان در حمام خانه افتاده است. مسئولین بیمارستان عنوان کردند که وقتی این دو دختربچه به بیمارستان آورده شده بودند، بیهوش بودند و نفس نمی‌کشیدند.

 

همسایه‌ ها که از دیدن بچه‌ ها و این صحنه شوکه شده‌ بودند عنوان می‌کردند که این زن از افسردگی شدید رنج می‌برده و قبلاً هم گفته بود شاید اقدام به خودکشی کند. او به اداره خدمات اجتماعی درخواست مشاوره‌ های روانشناسی داده بود اما کسی پاسخگو نبود.
 
پایان بسیار تلخ مهاجرت یک خانواده به آمریکا!! + عکس


بر اساس گزارش مذکور، این خانواده 10 سال پیش از گوآتمالا به آمریکا آمده بودند و در ابتدا نیز مشکل خاصی در این خانواده دیده نمی‌شد. بچه‌ها همیشه شاد بودند و در حیاط بازی می‌کردند اما کم کم وضعیت تغییر کرد و مادر بچه‌ها دچار مشکلات روحی شد.
 
پایان بسیار تلخ مهاجرت یک خانواده به آمریکا!! + عکس


این تنها حادثه دردناک خانواده‌های آمریکایی طی هفته‌های اخیر نیست بلکه هفته گذشته نیز یک پدر روانی به نام جاش پاول دو کودک 3 و 7 ساله خود را با تبر کشت و با محبوس کردن خود و فرزندانش داخل خانه، خانه را آتش زد.
 
 پاول پیش از قتل کودکانش، متهم به قتل همسر خود بود اما دادگاه قضایی اصرار داشت که وی هفته‌ای یک روز بتواند کودکان خود را ببیند. وی در آخرین دیدار با کودکان خود، نقشه شوم خود را عملی کرد.