پارس ناز پورتال

مصاحبه جدید زن بازیگر زیبا با مجله Madison + عکس

مجموعه : اخبار سینما
مصاحبه جدید زن بازیگر زیبا با مجله Madison + عکس

به گزارش پارس ناز شارلیز ترون هنرپیشه زیبای 36 ساله که در ماه آینده دو فیلم برای اکران دارد به بهانه ترویج فیلمش بر روی کاور مجله  Madison  قرار گرفت. در زیر گزیده ای از این مصاحبه را با هم میخوانیم.

درباره نامه ای که در 8 سالگی به مادرش نوشت :

مادرم آن را پیدا کرد روی ان نوشته بودم : آیا میشود مرا به پروزشگاه ببرید! لطفا! میخواهم یک بچه از پروشگاه بیاورم. همیشه میدانستم یک بچه از آنجا می آورم.

درباره ازدواج :
" هیچ وقت ازدواج یک خیال در ذهن من نبوده است. ازدواج هیچ گاه برایم مهم نبوده است. دقیقا نمیدانم چرا؟! شاید به این دلیل که پدر و مادرم ازدواج خوبی نداشتند. مجرد بودن تجربه خوبی است.
 

درباره نحوه لباس پوشیدنش :
من یک کمد پر از لباس دوست ندارم. من لباسهای ساده و کلاسیک را دوست دارم. ممکن است عده ای بگویند لباسهای من خسته کننده است. حدس میزنم…تی شرت و بلوز و یک جفت ساق یا شلوار جین. من دوست دارم احساس کنم خودم هستم.

درباره بازیگر حرفه ای :
دوست دارم در اطراف کسانی باشم که زندگی را زندگی میکنند و ارزش ان را می فهمند. من هنرپیشه های حرفه ای را دوست دارم که کارشان را انجام می دهند. یک هنرپیشه حرفه ای پیش از هرچیز مشق شبش را انجام می دهد و خدمه اش کارش را می کنند. بعد از اینکه همه چیز تمام شد وقت خوشگذرانی است. این چیزی است که یک هنرپیشه حرفه ای انجام میدهد.