پارس ناز پورتال

این دختر 17 ساله به علت فرار از مدرسه دستگیر شد +عکس

مجموعه : مجله خبری روز
این دختر 17 ساله به علت فرار از مدرسه دستگیر شد +عکس
این دختر 17 ساله آمریکایی بخاطر فرار و غیبتهای مکررش از مدرسه ضمن جریمه 100 دلاری اش یک شب را در بازداشت به سر برد.به گزارش پارس ناز این دانش آموز سخت کوش امریکایی ساکن تکزاس است و از زمان جدایی پدر و مادرش به تنهایی از خواهر و برادرش نگهداری میکند و برای تامین هزینه های خانواده دو جا مشغول کار است و او میگوید این کار را برای مخارج خانواده و همچنین مخارج تحصیل خود انجام میدهد.
 
 
او به دلیل انجام دو کار همزمان مجبور است نیمی از کلاسهای مدرسه اش را فدای درآمد زایی کند و به همین دلیل در طی چند ماه غیبتهای زیادی داشته است که از نظر مسئولین مدرسه غیر موجه است. وی معتقد است مادر و پدرش با جدا شدن از هم زندگی او و خواهر و برادرهایش را از هم پاشیده اند و حالا همه چیز به او بستگی دارد که بتواند خواهر و برادرش را حمایت کند.
 
 
قاضی دادگاه که مسئول رسیدگی به پرونده غیبتهای اوست او را به پرداخت 100 دلار جریمه و یک شب بازداشت محکوم کرد. به او فرصت داده شد تا از یک ماه باقی مانده مدرسه استفاده کند اما اگر بازهم غیبت داشته باشد از مدرسه  اخراج خواهد شد. قاضی به او گفت بهتر است اجازه دهد زندگی هریک از افراد خانواده توسط خود آن فرد ساخته شود. طبق قوانین مدارس دولتی در این ایالت غیبتهای غیر موجه متوالی توسط دستگاههای قضایی رسیدگی میشود.