پارس ناز پورتال

خیانت این زن با مردی دیگر و دروغ گفتن به همسرش + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
خیانت این زن با مردی دیگر و دروغ گفتن به همسرش + عکس
روز گذشته، زنی که بخاطر فریب همسرش احساس گناه می کرد، زندانی شد.یک روز هلن دالبی بطور غیرعادی از خانه دور شد و سعی کرد با به دام انداختن یک مهاجم خیالی متناسب خود، با طرح یک ادعای کذب و انجام معاینات پزشکی وانمود کند که به وی تجاوز شده است.به گزارش پارس ناز اما با وجود هدر دادن 3800 پوند از سرمایه ملی و عدم ارایه مدارک کافی علیه دو مرد بازداشت شده، بعد از اعتراف به فریب هیئت منصفه، حکم 10 ماه زندان تعلیقی برای وی صادر شد.
 

قاضی، دیوید ترمبرگ به دالبی 35 ساله گفت: این مرد (که مورد سوء ظن قرار گرفته) بی شک نمی داند که اگر این کابوس از بین نرود، چه اتفاقات ناخوشایندی ممکن است در انتظار وی باشند. دروغ های شما وقت زیادی از نیروی پلیس و سرمایه ملی را که می توانست در خدمت رسانی به مردم صرف شود ، به هدر داده است.وی افزود رفتار دالبی موقعیت قربانیان واقعی تجاوز را تضعیف کرده و اجازه می دهد مجرمان خطرناک تبرئه شوند. در موارد مشابه، حکم زندان تا ۲ سال برای این افراد قطعی است.
 
اما قاضی حکم کرد که این مورد یک استثنا است، چراکه عمل دالبی از روی غرض و کینه ورزی نبوده و سزاوار تحمیل حکمی سبکتر است.دیروز وی با همسرش اسحاق که صادقانه با وی مانده بود، به خانه برگشت.وی گفت مشکلات زندگی زناشویی سبب شد تا وی بیشتر وقتش را سر کار بگذراند و دالبی محبت را از مرد دیگری طلب کند.
 

آقای دالبی 35 ساله افزود:من از هلن صدمه خوردم اما نمی خواهم آن را از دست بدهم. وی متوجه شد چقدر خوش شانس است که به زندان نرفته. آنچه برای این دو مرد و خانواده های آنها اتفاق افتاده وحشتناک است.دادگاه مطلع شد که دالبی 3 ماه با مردی که از طریق تلفن سرویس دوست یابی با وی آشنا شده بود، ملاقات داشت.
در 15 آگوست، هلن در خانه ای در گریمسبی با معشوقه خود رابطه جنسی برقرار کرد و بعد از آن به آقای دالبی پیام داد که توسط یک مرد غریبه مورد تجاوز قرار گرفته است.

دادستان، دیوید کمیز، گفت بعد از این ماجرا دالبی به پلیس وانمود کرده که یک مرد وی را تا خانه تعقیب نموده، آن را به داخل خانه هل داده و در تختخواب به وی حمله کرده است. افسران پلیس شروع به مصادره و بررسی لباس ها، تختخواب و یک ته سیگار کردند. قاضی گفت که دو مرد بی گناه، از جمله معشوقه وی، دستگیر شدند و قبل از اینکه دروغ وی افشا شود، چندین ساعت را در بازداشت به سر بردند.

دالبی در جلوی ساختمان دادگاه گریمسبی کراون گفت: من خیلی، خیلی متاسفم. این بزرگترین اشتباه زندگی ام است. من نمی خواستم به هیچکس صدمه بزنم. زمانی که قضیه را به اسحاق گفتم، وی گفت ما باید به پلیس اطلاع دهیم. پلیس به شدت از این حکم متعجب شد و تاکید کرد قربانیان از گزارش دادن تجاوزات جنسی که واقعا رخ داده منصرف نشوند.