پارس ناز پورتال

افتتاح باشگاه قماربازی توسط این زنان خلافکار + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
افتتاح باشگاه قماربازی توسط این زنان خلافکار + عکس
شش زن که در خانه هایی به قمار بازی و اداره خانه قمار پرداخته بودند و یک باشگاه زنانه قمار راه اندازی کرده بودند توسط پلیس دستگیر شدند.به گزارش پارس ناز این زنان که همگی اهل شرق اسیا هستند به اتهام راه اندازی قمار در دوخانه توسط پلیس دستگیر شدند. در گزارشات پلیس امده است از خانه این زنان 10 ماشین بازی قمار و بیش از 15 هزار دلار پول نقد یافت شده است.
 

پلیس در حالی وارد خانه ها شد که ده ها تن در حال قمار بودند.همه افراد دستگیر شده در این رابطه زن بوده اند به گفته پلیس اگرچه مردانی هم در این مکانها حضور داشتند اما این خانه ها باشگاه قماربازی زنان بوده است. این زنان به اتهامات مختلفی چون حضور در بازی قمار، نگهداری و استفاده از ادوات قماتر و گرداندن مکان مربوط به قمار بازی دستگیر شده اند.
 

ابتدا پلیس به خانه یکی از زنان به نام می هوی یی رفت و آنجا 4 ماشین قمار بازی و 15 هزار دلار پول نقد یافت و وی را بازداشت کرد او هم اطلاعات خانه دوم را در اختیار پلیس گذاشت و در خانه دوم هم علاوه بر دستگیری 5 زن 4 ماشین قمار بازی هم پیدا شد. درگزارشات آمده است تعدادی از زنان حاضر در این خانه ها با حضور پلیس در صحنه گریخته اند. پلیس در حال جستجو برای یافتن خانه های بیشتری از این نوع در منطقه است.