پارس ناز پورتال

اولین باشگاه ورزشی مخصوص خانم های چاق + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
اولین باشگاه ورزشی مخصوص خانم های چاق + عکس
در کانادا باشگاهی ورزشی وجود دارد که از ورود زنان لاغر و استخوانی به این ورزشگاه خودداری کرده و تنها خانمهای چاق و سنگین وزن را به عضویت میپذیرد.به گزارش پارس ناز لوئیس گرین موسس این باشگاه میگوید : تمام تسهیلات این باشگاه متعلق به زنان سنگین وزن است و خانمهای لاغر حق ورود به باشگاه را ندارند. اگر کسی بخواهد در این باشگاه ثبت نام کند و به اندازه کافی چاق نباشد عضویت او پذیرفته نمیشود.
 
 
اکثر مشتری های این باشگاه زنان بین 35 تا 55 ساله هستند. این سالن ورزشی از سال 2008 افتتاح شده است. تسهیلات این باشگاه شامل بدنسازی شخصی ، ورزش گروهی، تورهای ماهیانه، دوید ن و دوچرخه سواری و پیاده روی و بوکس و فعالیتهای دیگر است. موسس این باشگاه میگوید حضور زنان لاغر باعث نا امیدی و یاس زنان چاق در ورزشگاه ها میشود و همین مسئله باعث میشود آنها سریعا سرخورده شده و ورزش را رها کنند .
 
 
یکی از مشتریان این باشگاه که زنی 45 ساله است میگوید من بارها اقدام کردم که در باشگاهی ثبت نام کرده و ورزش کنم تا لاغر شوم اما واقعا کار کردن در کنار زنان لاغر بسیار سخت بود چرا که نگاه آنها به زنان چاق دردآور است. اما در این باشگاه چون همه در یک سطح بدنی قرار دارند باهمکاری هم به صورت گروهی و دسته جمعی تمرینهای مناسب انجام میدهیم که این مسئله باعث میشود روند کاهش وزن بهتری داشته باشیم.