پارس ناز پورتال

ولخرجی از بیت المال برای بوسیدن این خانم!! + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
ولخرجی از بیت المال برای بوسیدن این خانم!! + عکس
به گزارش پارس ناز افشای یک مورد دیگر از فساد اخلاقی شاهزادگان سعودی بار دیگر نگاه ها را به سوی خاندان سعود و فساد اخلاقی و مالی و حیف و میل سرمایه های عربستان در سایه فقر و بیکاری گسترده در این کشور معطوف کرده است. روزنامه دیلی میل انگلیس به تازگی یک مورد از فساد اخلاقی شاهزاده نایف بن عبدالعزیز ولیعهد متوفی عربستان سعودی را فاش کرده است.

این شاهزاده سعودی درقبال ارتکاب فساد اخلاقی خود مبالغی از دارایی های مردم کشورش را بذل و بخشش کرده است. دوشس یورک ساره فرگوسن همسر سابق پرنس اندرو پسر ملکه انگلیس در گفت و گو با روزنامه انگلیسی دیلی میرور فاش كرد که شاهزاده نایف بن عبدالعزیز در قبال بوسیدنش، 50 هزار لیره استرلینگ به حساب او واریز كرده است.

 
 
فرگوسن تصریح کرد: من در یك ضیافت شام خصوصی ، با شاهزاده نایف بن عبدالعزیز ولیعهد سابق عربستان سعودی دیدار كردم و شاهزاده مرا بوسید وپس از آن یک روز در حال بررسی حساب های بانكی خودم بودم كه از واریز مبلغ 50 هزار لیره استرلینگ به حسابم از سوی شاهزاده نایف شگفت زده شدم.

روزنامه دیلی میرور نوشت: فرگوسن در ضیافت شامی خصوصی كه در آن شمع روشن كرده بودند؛ حضور یافت و در جریان دیدار از شاهزاده نایف درخواست كرد که وی را در پرداخت قرض هایش كه بالغ بر دو میلیون لیره استرلینگ است، یاری كند. شاهزاده نایف به فرگوسن گفت كه به خاطر یك دوست حاضر است در این زمینه به او كمك كند اما او باید قول بدهد كه بار دیگر بدهی بالا نیاورد.

به گزارش دیلی میرور، فرگوسن و شاهزاده نایف درباره برنامه ای برای نجات فرگوسن از بدهی و قرض هایش به توافق رسیدند اما این آخرین دیدار آنها نبود. در دیدار دوم شاهزاده نایف به دوك فرگوسن نزدیك شد و وی را بوسید. به نوشته دیلی میرور، فرگوسن وقتی متوجه می شود كه رابطه اش با شاهزاده سعودی به مرحله ای بی بازگشت رسیده است، خود را از دست نایف رها كرد و انتظار داشت كه از آن به بعد دیگر خبری از شاهزاده نایف نشود اما وقتی كه در حال بررسی حساب های بانكی خود بود، متوجه واریز مبلغ 50 هزار لیره استرلینگ از سوی شاهزاده شد و فهمید كه این مبلغ بهای بوسیدن آن شب بوده است.

پیش از این نیز موارد فساد اخلاقی و مالی شاهزادگان سعودی فاش شده بود. این فساد اخلاقی و مالی در ارکان رژیم سعودی ریشه دوانده است به گونه ای که باوجود منابع مالی هنگفت و پولهای نفت، فقر و بیکاری در عربستان گسترش یافته و باعث آسیب های اجتماعی در این کشور از جمله خودکشی در بین جوانان شده است.