پارس ناز پورتال

پردرآمدترین بازیگران هالیوودی چه کسانی هستند؟ + عکس

مجموعه : اخبار سینما
پردرآمدترین بازیگران هالیوودی چه کسانی هستند؟ + عکس
لیست منتشره از سوی فوربس تام کروز، در میان هنرپیشگان مرد، در سال گذشته با کسب 75 میلیون دلار به عنوان پردرآمدترین هنرپیشه هالیوود معرفی شده است. نام این هنرپیشه که به تازگی 50 ساله شد، در روزهای اخیر به دلیل درخواست جدایی همسرش کیتی هلمز، در رسانه‌ ها مطرح شده است.

به گزارش پارس ناز به نقل از روزگارنو محبوبیت تام کروز از ۵ سال پیش، به دلیل حضور جنجال برانگیزش در یکی از شوهای تلویزیونی در آمریکا، سخنانش در طرفداری از ساینتولوژی و تعلقش به این فرقه کاهش چشمگیری داشته است. با این همه فیلم "مأموریت غیرممکن ۳" با بازی وی در سال ۲۰۱۱ فروش بسیار خوبی در سراسر جهان داشت.
 
 
آخرین فیلم لئوناردو دی کاپریو با نام جی. ادگار به کارگردانی کلینت ایستوود نه تنها در گیشه که در مراسم اسکار نیز موفقیتی درخور نداشت. با این همه لئوناردو دی کاپریو همچنان جزو معدود هنرپیشه‌های مرد هالیوود به شمار می‌رود که برای حضور در فیلم‌های جدی بزرگسالان می‌تواند به راحتی تقاضای دستمزدی ۲۰ میلیون دلاری کند. او با کسب ۳۷ میلیون دلار درآمد در جایگاه دوم فهرست فوربس قرار گرفته است.
 
 
آدام سندلر نیز با کسب ۳۷ میلیون دلار در سال گذشته به همراه دی کاپریو در جایگاه دوم فوربس قرار گرفته است. هر چند فیلم‌های سندلر هیچ‌وقت نتوانسته‌اند نظر مثبت منتقدان را جلب ‌کنند اما به نظر می‌رسد که تماشاگران از دیدن وی بر پرده سینما لذت می‌برند. با این حال فیلم "جک و جیل" که سال گذشته اکران شد، تنها ۱۸۰ میلیون دلار فروخت که حتی هزینه‌های تولید فیلم و تبلیغات را نیز تامین نکرد.
 

دواین جانسون با درآمدی ۳۶ میلیون دلاری نفر بعدی این فهرست است. او پیش از روی آوردن به بازیگری به طور حرفه‌ای در ورزش کشتی فعالیت داشت.
 
 
بن استیلر یکی از کمدین‌های با دستمزد بالا در هالیوود است. فیلم‌های "ملاقات با والدین" و "شب در موزه" با بازی وی فروش موفقی در سال‌های گذشته داشتند. درآمد استیلر در سال گذشته بالغ بر ۳۳ میلیون دلار بوده است.
 

ساشا بارون کوهن با درآمد ۳۰ میلیون دلاری نفر بعدی فهرست فوربس است. "دیکتاتور" تازه‌ترین فیلم این هنرپیشه جنجالی است که به روی پرده آمده است.
 

درآمد جانی دپ در سال گذشته بالغ بر ۳۰ میلیون دلار بوده است. فیلم بعدی که از دپ به روی پرده خواهد آمد "رنجر تنها" است.
 
 
ویل اسمیت با فیلم "مردان سیاه‌پوش ۳" در تابستان امسال خوش درخشید. این فیلم تاکنون ۶۰۰ میلیون دلار فروش داشته است. درآمد اسمیت در سال گذشته ۳۰ میلیون دلار بوده است.
 
 
مارک والبرگ با درآمد ۲۷ میلیون دلاری در سال‌های اخیر به یکی از هنرپیشه‌های مطرح با دستمزد بالا در هالیوود تبدیل شده است. فیلم کمدی اخیر وی با نام "تد" در اولین تعطیلات آخر هفته نمایش خود توانست ۵۴ میلیون دلار راهی گیشه کند.
 

تیلور لاتنر به همراه رابرت پتینسون هر کدام با ۲۶.۵ میلیون دلار درآمد در فهرست فوربس جای گرفته‌اند. این دو هنرپیشه شهرت خود را مدیون فیلم "گرگ و میش" هستند که تا کنون چندین قسمت آن به روی پرده آمده است.
 
پردرآمدترین بازیگران هالیوودی چه کسانی هستند؟ + عکس
 
هر چند رابرت پتینسون به جز سری فیلم‌های "گرگ و میش" نقش‌های دیگری را نیز بازی کرده اما چندان موفق نبوده و شهرتش بیش از همه به خاطر ایفای نقش "ادوارد" در مجموعه "گرگ و میش" است. او نیز در سال گذشته ۲۶.۵ میلیون دلار درآمد داشته است. مجله فوربز برای تهیه‌ی فهرست پردرآمدترین هنرپیشه‌ ها افزون بر پرداخت، مشارکت در سود، پاداش و فعالیت‌های تبلیغاتی را در نظر گرفته است.
 
 
 
روزگارنو