پارس ناز پورتال

سرقت عجیب سارقان در حضور صاحب خانه! + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
سرقت عجیب سارقان در حضور صاحب خانه! + عکس
زن و شوهر سالمند به قدری غرق تماشای تلویزیون بودند که متوجه نشدند سارق و یا سارقان وارد منزل  آنها شده و همه جواهرات و پول نقد آنها را سرقت کرده اند.به گزارش پارس ناز این زوج خوشبخت بازنشسته  درخانه مشغول تماشای تلویزیون بودند و از آنجایی که هردوی آنها مشکل شنوایی دارند و برای اینکه مجبور نباشند صدای تلویزیون را زیاد کنند از هدفون استفاده میکردند و به همین دلیل متوجه  نشدند که یک نفر با شکستن پنجره در ورودی وارد منزل شده است.
 

آن شب هوا به شدت مه آلود بوده است و به همین دلیل از پنجره ها بیرون منزل دید کافی وجود نداشته است که آنها متوجه حضور کسی شوند.آنها شب هنگام و در بازگشت به اتاق خواب برای استراحت متوجه شدند در اتاق خواب از داخل قفل است و بنابراین با شکستن قفل در وارد اتاق خواب شدند و تازه فهمیدند که تمام جواهرات و پول نقدشان به ارزش بیش از 20000 هزار دلار به سرقت رفته است و سارق و یا سارقان از پنجره اتاق خواب گریخته است.
 
 
سارقان حتی حلقه های ازدواج این زوج 79 ساله را به سرقت برده اند . خانه آنها مجهز به سیستم امنیتی است اما آنها همیشه سیستم را درست قبل از خواب فعال میکرده اند. این زوج معتقدند چون این اموال را طی 59 سال زندگی مشترک با زحمت فراوان تهیه کرده اند ارزش معنوی آنها بیش از ارزش مادی شان برای آنها حائز اهمیت است. نکته ناراحت کننده این ماجرا این است که بیمه تنها 7 هزار دلار که حدود 3/1 ارزش این اموال است را به این زوج برخواهد گرداند.