پارس ناز پورتال

عکس هایی از ماشین مرسدس بنز SL 63 AMG

عکس هایی از ماشین مرسدس بنز SL 63 AMG
نسل ششم بنز SL دوباره طراحی شده تا یادآور SL افسانه ای مدل 1954 باشد. استفاده زیاد از آلومینیوم این مدل را به بنز SLS شبیه کرده است.به گزارش پارس ناز لازم به ذکر است پلت فرم این خودرو نیز تازه طراحی شده و اولین پلت فرم مرسدس بنز در آغاز این دهه می باشد.SL جدید بلندتر، عریض تر، سبک تر و قوی‌تر از نسل قبل است.
 
 
 
تقریباً همه چیز این خودرو جدید است. موتور هشت سیلندر 5.5 لیتری توربوی دوقلو این خودرو 550 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که این توان به وسیله یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل می شود. بدنه این خودرو حدود 5 سانتی متر عریض و طویل تر شده است. رنگ های مات انتخاب شده برای این خودرو باعث القای هرچه بیشتر حس اسپرت می شود.
 
عکس هایی از ماشین مرسدس بنز SL 63 AMG
 
از آنجایی که همه چیز خودرو جدید است همه چیز بهبود چشم گیری داشته است. تیم مهندسی می گوید حدود یک سوم از قطعات این خودرو با SL550 متفاوت است. این تغییرات عبارت اند از: پیشرانه، سیستم خنک کننده، نسبت فرمان و سیستم سوخت رسانی که باعث کاهش 125 کیلوگرمی وزن خودرو شده اند.
 
عکس هایی از ماشین مرسدس بنز SL 63 AMG
 
SL63 AMG مثل یک جت دو نفره است. استفاده از چرم مجلل، فیبر کربن و کابین که برای راننده تهیه شده است.به گزارش پارس ناز همه آن چیزی که از رانندگی با یک رودستر عضلانی انتظار دارید، در منتهای درجه آن فراهم است. اما اگر حالت رانندگی را روی حالت اسپرت+ قرار دهید صدای غرش موتور و سواری پرشتاب و سخت در انتظارتان خواهد بود.
 
عکس هایی از ماشین مرسدس بنز SL 63 AMG
 
پکیج اسپرت یا پرفورمنس با تقویت فشار توربو از 14.2 Psi به 18.5 Psi قدرت و گشتاور خودرو را به ترتیب به 557 اسب بخار و 900 نیوتن متر ارتقاء می دهد. و البته سرعت محدود شده لاک پشتی 250 کیلومتر بر ساعت هم به 300 کیلومتر بر ساعت افزایش می یابد. همچنین شتاب صفر تا صد با کاهش 0.2 ثانیه ای از 4.2 ثانیه به 4 ثانیه می رسد.
 
عکس هایی از ماشین مرسدس بنز SL 63 AMG
 
اگر بخواهیم به نکات منفی SL63 بپردازیم باید اشاره کنیم که زمانی که یک فرد 150,000 دلار برای خرید یک خودرو خرج می کند انتظار حداقل امکاناتی از قبیل دوربین دید عقب و سیستم ورود بدون کلید را دارد. در ضمن نرم افزار سیستم کامپیوتر SL در بعضی مواقع بسیار گیج کننده است.
 
عکس هایی از ماشین مرسدس بنز SL 63 AMG
 
شروع قیمت SLS63 AMG از 146,695 دلار شروع شده و با احتساب مواردی چون حق بیمه و کیت AMG و تجهیزاتی نظیر سیستم صوتی گران قیمت بنگ اند اولاوسن و سقف مجیک اسکای به حدود 190,000 دلار می رسد.SL در گروه خود رقیبانی مانند جگوار XKR-S، پورشه 911 کروکی، مازراتی گرن توریسمو اسپرت و بنتلی کانتیننتال GTC را در مقابل دارد.